Jump to content


Fotografije

Akcione Kamere


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
428 odgovora na ovu temu

#141 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1899 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 25 November 2017 - 03:39 PM

Cane legendo vidim da cemo uskoro piti neko pice :smile:
Gopro Hero5 Session je kamera.
Mislio sam uopstene preporuke koje bi mi skratile put, vise mi znaci preneseno iskustvo nego stampana(snimana) teorija.

 

;) Сешн камере нисам пробао. Знам да је четворка имала неизмењиву камеру, па тиме и врло ограничену примену, бар за моје потребе (целодневна вожња). Не знам да ли су код петице то изменили. Беше има и бежичну везу, па можеш да подешаваш и преко телефона? Симпатично.

 

И опет морам да питам - препоруке за шта тачно? :) Препорука је да је довољно напуњена или да имаш довољно батерија кад крећеш на снимање. Да имаш довољно велику меморијску картицу. Ја углавном чујем пиштање кад се картица попуни, јер возим углавном ван највеће гужве и отприлике знам када би могла да се попуни картица. Ако снимаш у гужви, нпр ски центар, гомила људи, музика трешти, може бити проблем ако ти картица траје мање од батерија. Такође, имај у виду да све батерије краће трају на хладном времену, можда чак и 50 %.

 

Што се монтаже камере тиче, зависи шта се теби свиђа и шта желиш. По мени су нпр глава и груди само за кратке снимке, јер се у оба положаја камера пуно помера. Такође, на глави је високо, па се много више види, али су и изобличења далеко израженија (широкоугаона сочива). На корману се преноси више вибрација (мада мени то доприноси реалности), али глава у стври пуно мрда, јер се стално осврћеш и гледаш негде (да не кажем "бленеш" :)). Опет, ако хоћеш ефектне кратке снимке, налик на спотове, боље је да камера мрда или чак да снима и тебе, бар делом. У суштини, замисли да неко прави салто бициклом. Стандардно ћеш видети снимак камером са стране. А замисли како буде ефектно ако је маера на бициклу или возачу? Е, а сад замисли да то није само кратак скок, него вожња од пар сати? И замисли да се камера стално нешто врти? Најефектнији снимци, наравно, комбинују све опције - по неколико камера на бициклу и возачима, па онда на хеликоптеру, па фиксиране на стази/полигону, можда на дрвећу, испод дела који прескачу, а скоро је обавезно и да се камера креће по некој жици кроз дрвеће и, у последње време, да се снима и дроном. Наводим да бих илустровао и због чега је немогуће одговорити на "купио сам камеру, сад ми дајте савете".

 

Ипак, и са само једном камером можеш да постигнеш пуно тога, само је потребно далеко више времена, планирања и труда. Рецимо, у мојим филмовима ћеш често видети и фотографије, а објављујем и фото албуме, али деси се да гледаш слике, а да вожња није прекидана. То је могуће (као да није очигледно ;)) само ако неко слика док ти возиш или ако неке делове руте прођеш бар двапут. Па једном снимаш, једном сликаш.

 

Савет је и да, по мени, ове камере које немају посебна кућишта скоро да су неупотребљиве за снимање звука на ветру, а одвојено снимање би мени било сувише компликовано, тим пре што ми није потребан никакав спектакуларан квалитет. А некад ми је и драже да се не чује баш све. :)

 

@Цикло По мени, 30 и 60 за снимке са бицикла (поговото ван асфалта) - небо и земља. Или земља и небо. ;) Осим тога, филмови на ЈуТјубу су рекомпресовани и додатно губе на квалитету. У сваком случају, по мени "акциона" камера нема употребу испод 60 фрејмова, с тим да нисам пробао ону Сони која има 4к у 30, али са оптичком стабилизацијом. Ипак, мање слика је мање сика. Погледај поређења по нету, дефинитивно је велика разлика, а ја сам је приметио и на неким својим монтажама, поготово док ЈТ није увео 60 фпс.


  • 1

#142 IONE

IONE
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 987 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 25 November 2017 - 03:56 PM

Neke odgovore sam vec dobio sa tvojim postom.
Hvala na cimanju i izdvojenom vremenu.

Zanima me...
Kako snimati kada je kisa, magla, hladno-vruce, prelaz iz tamnog u svetlo, kada 60 a kada 30 fps...kako najbolje iskoristiti ono sto kamera pruza i sakriti ono sto fali.
  • 0
<p>Biciklisticki Youtube Kanal Kopirajte link(copy/paste)
https://youtube.com/@ionebike

#143 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3853 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 25 November 2017 - 05:20 PM

@Цикло По мени, 30 и 60 за снимке са бицикла (поговото ван асфалта) - небо и земља. Или земља и небо. ;) Осим тога, филмови на ЈуТјубу су рекомпресовани и додатно губе на квалитету. У сваком случају, по мени "акциона" камера нема употребу испод 60 фрејмова, с тим да нисам пробао ону Сони која има 4к у 30, али са оптичком стабилизацијом. Ипак, мање слика је мање сика. Погледај поређења по нету, дефинитивно је велика разлика, а ја сам је приметио и на неким својим монтажама, поготово док ЈТ није увео 60 фпс.


Kul thx :)  Pogledah poredjenja i stvarno jeste primetna velika razlika. A da li ima smisla snimati akcioni materijal u 60fps a za izlazni video koristiti 24,25 ili 30fps ili pri tome dolazi do primetnog gubitaka kvaliteta pri "downfrajmovanju" (ne zelimo slo-mo) u odnosu na originalnih 60fps?


  • 0

#144 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 25 November 2017 - 05:42 PM

ili pri tome dolazi do primetnog gubitaka kvaliteta pri "downfrajmovanju" (ne zelimo slo-mo) u odnosu na originalnih 60fps?

Ne dolazi, profi tv format ima 25 fps. Snima se sa više ako ćeš usporavati ili ako se stvari u kadru munjevito menjaju, ali za to moraš imati stvarno dobre svetlosne slove.


  • 0
Homesick for a place you've never been...

#145 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3853 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 25 November 2017 - 05:44 PM

Ima smisla..  n2:thumbsup


  • 0

#146 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1899 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 25 November 2017 - 06:16 PM

@ИОНЕ Мислим да се замараш глупостима. :) Која подешавања та камера уопште има, па да некако утичеш на слику и снимање? Пробај и сам, обично свако у купатилу има туш, па симулирај кишу и мењај модове. За ефекат магле користи врућу воду уз отворен прозор. (пази, сад ти откривам изузетно скупе и добро чуване тајне заната ;))  Мислим да ћеш убрзо схватити да си у немилости услова у којима снимаш. А посебно кад то поставиш на крају на ЈуТјуб и видиш да је њихова рекомпресија од твојих капи кише направила... слуз. Елем, твој кратак тест ће ти бити довољан за све осим снимања профи филмова. За које ионако имаш погрешну камеру, па је беспредметно. Уосталом, погледај некад каквим камерама снимају "праве" филмове, чак и бициклистичке. ГоПро је за рекламу и можда дронове, да се народ ложи. :) Далеко од тога да није сјајна и чудесна ствар, чак и нека много јефтинија кинеска камерица. Само хоћу да кажем да купиш Пунта и онда питаш за технику уласка у кривине и правилно мењање брзина. На киши. :) Дакле, опусти се, пробај све модове, експериментиши и видећеш и сам шта теби највише одговара (квалитет, величина фајла, трајање батерије, итд).

 

@Цикло Мислим да залазиш у сферу теорије и можда је боље да ти одговори неки филмаџија. Већину ТВ програма и филмова гледамо у 24/30 фрејмова и нико се не жали. Можда зависи и од квалитета снимка, а свакако битрејта. Али...

 

Mислим да није за директно поређење. Рецимо, питај неког залуђеника за игрице да ли му је 30 фпс довољно. За филмове се користе и квалитетније камере, а имају и армију људи која смишља сваку сцену и можда их планирају управо према циљаном фпс. Притом, кад скупиш све акционе сцене на гомилу, у просечном филму ће их бити можда 10-15 минута? А користе и успорен снимак (и Матрикс форе) када им је нешто јако битно. Дакле - варају. ;) Елем, квалитетан снимак, другачије кадрирање, брзе измене сцена, безброј камера, итд. Не бих то поредио са кућном продукцијом. Осим тога, питање је и твог фокуса као гледаоца. У филму ти је битан општи утисак, сценарио, глума, прича, полугола глумица. Када гледаш како неко прави салто на бициклу, не желиш да личи на stop motion анимацију од пре 40 година.

 

Но, ако је некоме 30 фпс довољно, супер. Уштедеће на хардверу (камера, батерија, картица, монтажа).

 

Када је у питању конверзија, нема проблема са 60 у 30, само се избаци свака друга слика. Али, ако је несразмерно (60/30 у 24) онда техника коју користи софтвер (хардвер?) има великог значаја.

 

ЕДИТ: Прво да видим Т2 или Матрикс у 60 фпс, па онда да причамо да ли не би и за Холивуд било боље.


  • 0

#147 Drvo_Zivota

Drvo_Zivota
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 201 posts

Postavljeno 25 November 2017 - 06:28 PM

Voleo bih da dodam da ljudsko oko vidi oko 30 fps/s.

Ono sto ljudi vide u igricama sa vecim brojem fps je u stvari nesinhronizacija. To je onaj trenutak kad vi kliknete misem dok pucate i dok vase oko registruje "lag" izmedju 2 dogadjaja.


Otud se stvorila prica o fps. Prvo se iskljucivala V-sync. Pa su ljudi zeleli 60, pa i 100 fps. Mislili da su da je igranje tecnije.

Uzgred kad smo kod kamera i video materijala vecina filmova ima 24 fps/s. Svi su tecni. Prvi put se ozbiljna rasprava oko video materijala desila kad je izasao film The Hobbit koje je sniman u 48 fps/s. Film se cinio nekima realnijim, dok je za neke bio placebo efekat.

Uglavnom svaka kamera koja daje pravih 30 fps se nece razlikovati od one koja daje mnogo vise. To je do ljudskog oka. Sto se tice sinhronizacije i subjektivnog osecaja je vec druga prica.
  • 1

#148 Drvo_Zivota

Drvo_Zivota
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 201 posts

Postavljeno 25 November 2017 - 06:51 PM

I jos bih dodao nesto. Npr sijalica ima 50 treptaja u sekundi. 50hz. Nase oko to ne zapaza. Ljudski limit je 30 fps.

Ono sto je takodje fora kod kamera je fluidnost. Npr, ako neka kamera zaista belezi 30 fps to je savrseno. No postoje kamere koje su blizu toga. Ali ipak nisu. To se vidi po objektima u pozadini. To je taj lag.

To prosto znaci da ta kamera nema pravih 30 fps i tu nastaje slow motion, koji nas mozak registruje kroz svetlosne talase. Percepcija.

Svaka kamera koja ima pravih 30 fps ce biti identicna kao i ona koja moze u teoriji da izbaci 300 fps.

Jos jedan primer su vam testovi za graficke kartice. Npr 3D Mark, Aqua itd su od 30 fps pa do beskonacnosti identicni za ljudsko oko, osim broja koji pise dole. Ako neka scena ucini da na milisekundu pravi fps padne ispod 30 fps, to nase oko registruje.


Ovo je naucno dokazano.
  • 0

#149 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 25 November 2017 - 07:04 PM

Možda ovo nekom pomogne da shvati i izabere sebi:

 

https://frames-per-second.appspot.com/

 

Kod računarskih igara je priča malo drugačija, tu je više faktora u "igri". Sinhronizacija je često važnija od samog FPS (mada i to igra ulogu).

 

Problem kod snimanja sa opremom koju možemo da priuštimo je koliko se dobro "bori" sa višim FPS i rezolucijama, tj. na kojim podešavanjima se dobija najbolji snimak za gledanje.


  • 1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#150 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 25 November 2017 - 08:44 PM

 Npr, ako neka kamera zaista belezi 30 fps to je savrseno. No postoje kamere koje su blizu toga. Ali ipak nisu. To se vidi po objektima u pozadini. To je taj lag.

To prosto znaci da ta kamera nema pravih 30 fps i tu nastaje slow motion, 

Ovo te baš nisam razumeo. Ako kamera može da se namesti na 30 frejmova, ona će u sekundi napraviti toliko, koja god da je. To lako možeš da proveriš u softveru u kome radiš, pomerajući frejm po frejm, ako su i setingsi sekvence namešteni na 30 fps.

 

Slow motion nije direktno povezan s tim, ali broj frejmova za njega jeste važan. Vrlo jednostavno, ako 30 frejmova jedne sekunde hoćeš da produžiš na trajanje od 3 sekunde (da usporiš video), softver mora da napravi 90 sličica, da bi te 3 sekunde popunio. 30 ima, 60 znači mora da "izmisli", i to čini kopirajući postojeće. Zato su nekad usporeni pokreti "iscepkani", jer tek u tom nizu malih stop kadrova naše oko registruje da zapravo u pokretu nedostaju neke faze, što pri normalnoj brzini reprodukcije ne primetimo.

 

Ako snimaš sa većim brojem frejmova, npr. 60, a finalni video radiš sa standardno sa 25-30 fps, kamera registruje više faza pokreta, a softver recimo pri usporavanju 2x ne mora da izmišlja ništa, samo tih 60 sličica jedne sekunde podeli u dve - i dobiješ gladak i neisprekidan, a sporiji pokret u kadru. 


  • 2
Homesick for a place you've never been...

#151 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3853 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 25 November 2017 - 09:57 PM

Nego sa vecim frejmrejtom dolazi i obavezno brze okidanje blende (cija optimalna vrednost zavisi od raspolozive svetlosti i otvora blende) a to utice na blurovanje pokreta (motion blur)... pa nesto razmisljam, prednost koju ostvarujemo kod snimanja na 60fps i reprodukcije na 25fps, 30fps je ta sto nam 60fps daje mogucnost da smanjimo blur pokreta (jasnija slika) a da pri tome pokreti ne budu primetno iseckani... hmm ovo zavisi od nacina na koji se radi prilagodjavanje snimka sa 60fps na 20, 30fps..

 

Uff da ne davim vise... cim uhvatim vremena moracu da i istestiram razne scenarije... ali mislim da ima smisla snimati akcione kadrove na vecem frejmrejtu iako ce izlazni frajem rejt biti manji. (govorim o scenariju u kojem ne zelimo efekat usporenog snimka)


  • 0

#152 Drvo_Zivota

Drvo_Zivota
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 201 posts

Postavljeno 25 November 2017 - 10:13 PM

Ovo te baš nisam razumeo. Ako kamera može da se namesti na 30 frejmova, ona će u sekundi napraviti toliko, koja god da je. To lako možeš da proveriš u softveru u kome radiš, pomerajući frejm po frejm, ako su i setingsi sekvence namešteni na 30 fps.

Slow motion nije direktno povezan s tim, ali broj frejmova za njega jeste važan. Vrlo jednostavno, ako 30 frejmova jedne sekunde hoćeš da produžiš na trajanje od 3 sekunde (da usporiš video), softver mora da napravi 90 sličica, da bi te 3 sekunde popunio. 30 ima, 60 znači mora da "izmisli", i to čini kopirajući postojeće. Zato su nekad usporeni pokreti "iscepkani", jer tek u tom nizu malih stop kadrova naše oko registruje da zapravo u pokretu nedostaju neke faze, što pri normalnoj brzini reprodukcije ne primetimo.

Ako snimaš sa većim brojem frejmova, npr. 60, a finalni video radiš sa standardno sa 25-30 fps, kamera registruje više faza pokreta, a softver recimo pri usporavanju 2x ne mora da izmišlja ništa, samo tih 60 sličica jedne sekunde podeli u dve - i dobiješ gladak i neisprekidan, a sporiji pokret u kadru.


Tvoje oko moze da vidi 30 frejmova po sekundi. Ono sto se desava u pozadini, tkzv Blur/slow motion ti je dokaz da kamera nema 30 FPS.

Dacu jos jedan primer. Televizor. Da li TV slika nekad secka ? A TV postoji od.... znamo svi od kada. Zamucenost pozadine ti je delimicno do tvojih ociju, ali vise od kamere koja kasni. .

Bilo sta sto gledas u pravih 30 fps ti nece seckati. Tako su krenuli sa konzolama. 30 fps. Kasnije je krenuo marketing + open world gde je bilo navodno potrebno 60 fps. A nije.


Jedan od dobrih primera vam je GTA 4. Na konzolama je na 30 fps isla savrseno. Na racunarima zbog neoptimizacije je zazivela tek pojavom daleko jaceg hardvera

Filmovi su mahom radjeni u 24 fps. Ja snimam u 30 fps. Nema tu kasnjenja ili laga. To sto neko neko npr na kameri koja snima 60 fps vidi brzi "blur" ili "slow motion" u pozadini, nije do nasih ociju, vec percepcije.


Zato ce da se igraci pucacina kunu da je 30 fps malo, a 100 fps kul. Ne znam koliko sam bio jasan, ali potrudio sam se.
  • 0

#153 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 25 November 2017 - 10:16 PM

moracu da i istestiram razne scenarije... 

 

Pa tu sad ima baš mnogo tehnoloških nijansi i mogućnosti da se slika ubrlja pri snimanju ili u postprodukciji, zezanje sa polusličicama-fildovima, da li se čita prvo gornji ili donji field, ili je progressive (full field), bezbroj formata itd, itd... I na svako pitanje pregršt mogućih odgovora :)

 

Zato je najbolje učenje putem pokušaja i pogrešaka, sa konkretnim uređajem, i u odnosu na tvoje potrebe.


  • 0
Homesick for a place you've never been...

#154 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3853 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 25 November 2017 - 10:23 PM

Tvoje oko moze da vidi 30 frejmova po sekundi. Ono sto se desava u pozadini, tkzv Blur/slow motion ti je dokaz da kamera nema 30 FPS.

 

Motion Blur zavisi od brzine okidanja zatvaraca (shutter speed). Verujem ako bi okidanje bilo brzo, na manjem frejm rejtu, slika bi bila iseckana i na tvu. Moze da se istestira i na linku koji je poslao Fallout.

 

Pa tu sad ima baš mnogo tehnoloških nijansi i mogućnosti da se slika ubrlja pri snimanju ili u postprodukciji, zezanje sa polusličicama-fildovima, da li se čita prvo gornji ili donji field, ili je progressive (full field), bezbroj formata itd, itd... I na svako pitanje pregršt mogućih odgovora :)

 

Zato je najbolje učenje putem pokušaja i pogrešaka, sa konkretnim uređajem, i u odnosu na tvoje potrebe.

 

Svaka ti je ka' Njegoseva. 

 

Nego odsmo previse u sitna crevca :)


  • 0

#155 Drvo_Zivota

Drvo_Zivota
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 201 posts

Postavljeno 25 November 2017 - 10:31 PM

Zato i pricam da prava kamera (cak i na telefonu) koja zaista snima u 1080p ili cak 4K nikad nece imati problem sa fps cak ni na 30fps.

Sve ispod toga nase oko registruje kao blago ili vece usporenje. To se najvise vidi u pucacinama (neko pomenuo igrice).


Cak i prava web camera (ovo pricam kao bivsi serviser) koja snima u npr 640x480 pri 30 pravih fps nece imati nikakav "blur". Bice savrseno tecno.

Kod kamera je bitno da imaju dobru kompoziciju, zasicenost, idelan fps (30)...

Pa imamo mi racunarske web cam npr. koje cak pri nizoj rezoluciji obecavaju 60 fps a opet imamo zamucenost. Jedno je hardver, drugo softver. Ne znam kakve su bici kamere, ali znam da ce moj s5 mini telefon da snimi sate video materijala bez seckanja, pri 30 fps a ne kosta ni 70e. Primer
  • 0

#156 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1899 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 25 November 2017 - 10:33 PM

Постоји један важан детаљ - перцепција. Око не ради као камера и оно што камера забележи у минималном броју слика нама може да изгледа лоше. Када се емитује више слика, већа је вероватноћа да ће мозак увек добити праву слику која је потребна за идеално флуидан покрет. Дакле, поставља се питање наше перцепције, а повукао бих и паралелу са скенерима који подржавају више боја/нијанси него што наше око наводно разликује, али те слике (чак и када формат фајла не подржава толико боја, него мора да се смањи) ипак изгледају боље него када су скениране у мање боја и када је хардвер у почетку закуцао какву ће информацију да пренесе нашим очима и мозгу.

 

Ипак, нисам стручњак за такву тему. Знам само да ја итекако видим разлику. Ево, није ме мрзело да пребацим један свој филм у 30 фпс (29,97) и упоредим. Као што рекох, на сваком брзом покрету и трзању лако приметна разлика (и то касно ноћу). Почев од оног великог зупчаника у уводној шпици, али и касније.

 

Бтв, неки кажу да у ствари гледамо свет у само 15 фпс, али стварно не бих даље о тој теми.


  • 0

#157 Drvo_Zivota

Drvo_Zivota
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 201 posts

Postavljeno 25 November 2017 - 10:40 PM

Постоји један важан детаљ - перцепција. Око не ради као камера и оно што камера забележи у минималном броју слика нама може да изгледа лоше. Када се емитује више слика, већа је вероватноћа да ће мозак увек добити праву слику која је потребна за идеално флуидан покрет. Дакле, поставља се питање наше перцепције, а повукао бих и паралелу са скенерима који подржавају више боја/нијанси него што наше око наводно разликује, али те слике (чак и када формат фајла не подржава толико боја, него мора да се смањи) ипак изгледају боље него када су скениране у мање боја и када је хардвер у почетку закуцао какву ће информацију да пренесе нашим очима и мозгу.

Ипак, нисам стручњак за такву тему. Знам само да ја итекако видим разлику. Ево, није ме мрзело да пребацим један свој филм у 30 фпс (29,97) и упоредим. Као што рекох, на сваком брзом покрету и трзању лако приметна разлика (и то касно ноћу). Почев од оног великог зупчаника у уводној шпици, али и касније.

Бтв, неки кажу да у ствари гледамо свет у само 15 фпс, али стварно не бих даље о тој теми.

Cane pa da. Ali za to nisam strucnjak, ali koliko sam upucen spada u brzinu onoga koliko nas mozak registruje svetlosne impulse koje dobija putem ociju. To spada u Biologiju itd.

Neka zvanicna mera je 24 fps. (filmovi). Na racunarima je zbog akcije i reakcije dignuto na 30, pa 60, pa cak i 100.

Mada zvanicno, 30 fps je maksimum koje ljudsko oko moze da registruje. Sve ostalo je kasnjenje. Tj percepcija o kojoj sam i pricao. Razlika izmedju 2 dogadjaja.

Cak i kad pustimo realistican 4K snimak sa YT necemo videti nikakvo kasnjenje. Ja zaista sa velikom rezervom prihvataM kamere koje obecavaju 30/60 fps, a nisu to u stanju.


Banalan primer : https://m.youtube.co...h?v=I7CycuMpQ3w

30 fps. Ako neko vidi seckanje...
  • 0

#158 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1899 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 25 November 2017 - 10:55 PM

Ja zaista sa velikom rezervom prihvataM kamere koje obecavaju 30/60 fps, a nisu to u stanju.

 

Нема шта да прихваташ или не. Отвориш снимак у било ком едитору и помераш слику по слику, што неко овде већ рече. Врло лако се утврди да ли произвођач лаже, а сигуран сам да би за познатије моделе пукла брука врло брзо. Ево, ја управо пробао за мој снимак. Свака сличица се разликује. Камера ГоПро Хиро (1). Са којом камером си ти тако утврдио да лаже?


  • 0

#159 Drvo_Zivota

Drvo_Zivota
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 201 posts

Postavljeno 25 November 2017 - 11:05 PM

Нема шта да прихваташ или не. Отвориш снимак у било ком едитору и помераш слику по слику, што неко овде већ рече. Врло лако се утврди да ли произвођач лаже, а сигуран сам да би за познатије моделе пукла брука врло брзо. Ево, ја управо пробао за мој снимак. Свака сличица се разликује. Камера ГоПро Хиро (1). Са којом камером си ти тако утврдио да лаже?


Pa to i pricam. Najbolja iskustva na racunaru sam imao sa Logitech kamerama. Mada jeftinija varijanta su bile Canyon. Sve ostalo sacuvaj me Boze.

Neke su nudile i softverskih 60 fps. A HARDVERSKI nemaju ni 24 fps. Inace sto se tice dela van racunara, telefoni Smasung S klase (nebitno koja verzija) danu istinskih 30 fps.

Ja koristim prilicno profi opremu za snimanje u 30 fps. Nikad nisam video seckanje ili slicno. Limit nam je 30 fps.
  • 0

#160 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3853 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 25 November 2017 - 11:09 PM

Kao sto napomenuh motion blur zavisi od brzine okidanja zatvaraca, dinamike pokreta onoga sto snimamo, njegove velicine i razdaljine u odnosu na kameru...

Sve ove kamerice to automatski odredjuju (otvor blende i brzinu zatvaraca).. a tako da bi slika bila sto bolje osvetljena a pokreti sto realniji (neko pravilo brzine okidanja zatvaraca je dva puta frejm rejt, inace bi delovi slike u pokretu bili ili zamuceni ili bi pokreti izgledali kao robotski) Fallout je dao dobar link za primer.

Necu se vise javljati, upropastimo coveku temu :) Sori Ione
  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika