Za oba je jedinstvena cena, jer kako se kaze lanac je lanac
Ako ćemo baš da cepidlačimo, i to zavisi kako se gleda.
Ako je u okviru generalnog servisa, onda nije ništa dodatno. Ako neko to voli da radi, opušta ga, onda je još bolje kad se češće radi. Ako neko mrzi s tim da se bakće, a pravi ogromne kilometraže, opet može biti zanemarivo jeftino uz modus zamene "do za u Dunav™ ". Kolega zoran031 je koliko shvatam primenio tu filozofiju, a pravi po 10+ hiljada km godišnje, ovo je tema o njegovom bajsu:
http://www.2bike.rs/...age-comp/page-4
Velike kilometraže, uz redovno menjanje, sa plaćanjem majstoru (ili ako čovek baš nema viška vremena za to pa mu to dođe veliko cimanje) - tada definitivno vredi razmisliti o tome koji lanac duže traje, makar i skuplji, u zavisnosti od tog odnosa. Čak i ako nema novčane uštede, ušteda vremena kroz manje zamena se može isplatiti. Plus što je ekološkije - manje se metala baca, ili pretapa ponovo.