Sa danasnje voznje :- (((
#1502
Postavljeno 21 March 2023 - 03:27 PM
A i ovo mi se prvi put desilo ... prvi i drugi, i jedini... baš oba puta sa tim tankim gumama od 50g.
#1503
Postavljeno 21 March 2023 - 03:29 PM
#1504
Postavljeno 21 March 2023 - 03:32 PM
To je baš mnogo važno?
#1505
Postavljeno 21 March 2023 - 06:55 PM
Važno je zato što unutrašnja guma, kad malo vazduha naduvaš u nju dobije onaj svoj okrugli oblik i onda mnogo lakše i lepše legne u ležište felne. Ako je samo uguraš skroz nenaduvanu može negde da se presavije i ostane uštinuta....
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#1506
Postavljeno 21 March 2023 - 08:57 PM
Ostala mi je još jedna, poklanjam...
#1507
Postavljeno 22 March 2023 - 04:08 PM
Naravoučenije : ni trava nije kao što je nekada bila
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#1508
Postavljeno 22 March 2023 - 04:43 PM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#1511
Postavljeno 22 March 2023 - 07:05 PM
https://picasaweb.go...208760685671353
#1512
Postavljeno 22 March 2023 - 07:43 PM
Na slici je mašina za skupljanje lešnika (nešto malo preko 400kg). Kada je veća uzbrdica, često se traktor podiže samo na zadnje točkove
A vi skačite bajsom sa trotoara
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#1515
Postavljeno 03 April 2023 - 12:47 PM
• Juče 300 po ravničarskom regionu Thessalia, ali sa vetrom... Inače, zbog toga što je ravnica, ovde se masovno koriste bicikli, kao u Holandiji.
• Padala je kiša ujutro, pa sam krenuo kasno, tek u 14:07. Ali nema veze, taman sam se dobro naspavao i krenuo odmoran na planiranu 300-ku, jedino što će druga polovina vožnje biti noćna...
• Duvao je istočni-jugoistočni vetar, pa sam brzo odleteo do Kalabake (Meteora), napravio 2-3 kratka videa za stranicu, nazad u Trikalu, pa zatim u Larisu (sve uz nepovoljan vetar).
• Oko Larise počeo je polako da pada mrak (+ me nervira vetar) i razmišljao sam da li da okrenem nazad, prema Kardici, taman bi mi izašlo 200 km. Ali naterao sam se da nastavim prema Volosu, zato što nisam uopšte vozio 7 dana i ne znam kad ću ponovo sledeći put, možda opet tek za 6-7 dana... (a završio u 22:30 ili u 02:30 ništa mi ne znači, ionako sigurno ne bih spavao do tad)
• Meni nikada u životu nijedna vožnja nije bila trening, ono... da radim te čuvene intervale, obaram lični rekord na nekoj deonici, ponavljam više puta isti uspon i sl, ali dešava se da povremeno odem da vozim, a baš mi se ne ide. Tako i sada: pao mrak, vetar me zeza, motam već 150 km, i umesto da polako završavam i krenem nazad, ja nastavljam protiv vetra još 50 km, još više se udaljavam od kuće (tj. kombija ). [mora se jako, B-Hard trka je za samo 2 meseca]
• Međutim, nisam otišao do Volosa. Ispred grada je neki uspon, pa kad sam se popeo gore, nije mi se silazilo dole do mora, pa da posle moram ponovo da se penjem nazad, nego sam se konačno okrenuo. Vidim po kilometraži da će mi na kraju verovatno zafaliti 5-6 km da bih prebacio 300, ali ok, obrnuću 2-3 kruga oko kombija, no problem...
(da sam sišao do mora, ispalo bi oko 320)
• I, konačno, malo povoljnog vetra prema Larisi, iako je znatno oslabio, ali daj šta daš... (kasnije i sasvim prestao)
• Da nije noć, vraćao bih se preko Farsale (lepši predeli i manje saobraćaja), ali kad je već mrak više mi odgovara ovako glavnim putevima, jer bolji je asfalt.
• Pred kraj sam, da ne bih kružio oko grada zbog tih 5-6 km koja mi fale, skrenuo sa glavnog puta, išao preko sela Palamas.
• I zbog tog skretanja, uhvatila me kiša (ali opet sreća što nisam silazio u Volos). 7-8 km pre kraja poče da pada. Najpre sasvim lagano, pa sve jače i jače. Imao sam odeću za kišu u torbi, ali mrzelo me da stajem i oblačim se, kad sam već praktično stigao, već polako ulazim u grad...
• I da vidiš kako se, nakon skoro 300 km i skoro 12 sati motanja, sprinta nekoliko km sa 32 km/h... motivacija je čudo.
• Nešto malo sam pokisao, ništa strašno, a sreća što je tamo gde sam parkirao kombi, trotoar bio uzak i postojala je neka nadstrešnica (tenda od prodavnice), pa sam mogao na tenane da prebrišem neke dolove bicikla (vlažnim maramicama), skinem prednji točak i napakujem ga unutra, jer kiša je već padala prilično jako.
• U svakom slučaju, nije loš ovaj sistem koji koristim već neko vreme: vozim samo nedeljom, ali zato ceo dan...
• Sve u svemu ukupno 12:44: vožnja 11:42 (25,84 km/h), na kratke pauze otišlo 01:02. Elevacija nije ovolika, aplikacija RWGPS uvek povećava. Realno je manje od 1.400 m.
#1516
Postavljeno 09 April 2023 - 02:22 PM
#1517
#1519
Postavljeno 16 April 2023 - 12:25 PM
Sa jučerašnje. Stavio bajs na Sokola i otišao do Novog Sada, odakle smo onda Makarije i ja laganica otišli do Bačke Palanke, tamo izvršili inspekciju lokalnih pilećih bataka sa roštilja kao i piva, i onda otišli istim putem nazad. Uhvatila nas je kiša pred kraj ali ništa strašno.
Onako baš fin dan i fina vožnjica. Nisam nikada prošao tim pravcem a deo između Futoga i izlaska na džadu kod Čelareva je baš lep.
Mislim da nas je prošla NS grupica na čelu sa Smasherom (mislim da sam po građi prepoznao i Kačavendu ali nisam siguran).
Povratak za Beograd je bio čupav, jer su svi Sokoli u naredna 4 sata bili rasprodati a u onom običnom vozu tj crvenom (koji je meni poprilično i udobniji i prijatniji od Sokola) je bila velika gužva. Na svu sreću, dok sam čekao da mi stigne voz popio sam još jedno pivo i tako ublažilo mogući stres
Inače, ranije je neko pomenuo kako nije u svakom vagonu Sokola ista širina prostora za bicikl tj da u nekim bajs ne može lepo da stane - to je zato što nije svaki vagon za bajs, tj jedan ili max dva jesu (oni na kojima je nacrtan bicikl) a preostala dva ili tri nisu tj oni su za invalidska kolica i zato je prostor kraći. Bolid-tetka koja na Prokopu prodaje karte mi je izdala kartu za vagon koji nije za bicikl iako je znala da sam biciklom, ali sam na peronu pitao konduktera da ipak uđem u vagon koji jeste za bajs i nije bilo problema. Čisto da znaju oni koji ne znaju a možda će ići u budućnosti.
Soko je ok, crveni voz je zakon (idu istom brzinom, samo Soko ne staje na svakoj stanici pa zato vozi kraće)
2 članova čita ovu temu
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika