Jump to content


Photo
* * * * * 2 votes

Sa danasnje voznje :- (((


  • Please log in to reply
1668 replies to this topic

#1341 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3283 posts

Posted 04 May 2022 - 07:38 PM

Aaa, kol'ko torbica



Hahahah,ovo sam i ja pomislio majke mi! Mada ubeđen sam da može tu da stane još koja ako se Mića-Torbica dovoljno potrudi. :D
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#1342 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14954 posts

Posted 04 May 2022 - 08:00 PM

@MI1966   Koliko cesto vozis ovaj polozaj lanca veliki lancanik napred  skoro pa najveci lancanik pozadi, interesuje me posto ti lanci dosta dugo traju?


  • 0

#1343 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1864 posts

Posted 05 May 2022 - 06:46 AM

Mislim da je tad kad sam slikao bio negde na 4. najvećem. A naravno da nikad ne vozim na najveća dva, čak i na 3. mnogo retko, samo nekad na kratko, kad me mrzi za malo da prebacujem napred. Jer na 4. najvećem mi je isti prenos (50:25) kao i kad je napred na maloj, a pozadi na 4. najmanjem (34:17).

****

Što se tiče torbica, ako neko ima bolje rešenje, slušam...
(ali da se ne pokvari aerodinamika ;) )
  • 0

#1344 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1864 posts

Posted 24 May 2022 - 02:11 AM

Noćna, osim prvih sat i nešto...

IMG-20220524-050920-270.jpg
  • 0

#1345 nadal

nadal
  • Members
  • PipPipPip
  • 72 posts

Posted 24 May 2022 - 08:38 AM

imas neku sliku vardara?


  • 0

#1346 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1864 posts

Posted 24 May 2022 - 01:13 PM

Ima nekih na mojoj stranici, a ima i jedan muzički video sa usnom harmonikom (Vardar delta blues :D ).
  • 0

#1347 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Posted 24 May 2022 - 11:22 PM

Vozih par dana bajs po Berlinu... Kakva druga dimenzija. Ok, nije Holandija, al svejedno svetlosnim godinama ispred mnogih, u odnosu na nasu infrastrukturu totalno van konkurencije. Vecina, ako ne i sve, jednosmernih ulica po gradu su pretvorene u bici ulice. Slike iz prirode su Grunewald deo, suma u gradu maltene, gde je ulica u pocetku siroka tipa 10m i isto je biciklisticka ulica! Automobilski saobracaj je dozvoljen, ali veoma ogranicen. Fenomenalna stvar. Naravno, svi voze bajs, drumasi uglavnom voze po stazama sto me iznenadilo, samo sam video grupicu iz kluba da voze iskljucivo drumom, svi ostali pretezno stazama. Transport bajsa po javnom prevozu nit je tabu nit moras da molis vozace i slicno. Platis kartu za bajs i gotovo. Svaka stanica voza ima lift koji radi, koliko god matora stanica bila, i za svaki kolosek.
IMG-20220521-102029.jpg IMG-20220521-123046.jpg IMG-20220521-172831.jpg IMG-20220521-180825.jpg IMG-20220521-182403.jpg IMG-20220521-213055.jpg IMG-20220522-114518.jpg

Jos jedna totalno jedinstvena stvar: zatvorili su dva aerodroma bliza gradskom jezgru i pretvorili u parkove. Na aerodromu Tempelhof sam video grupu od cirka 50 drumasa koji cepaju pun gas u krug po starim taxiway (ne znam nas prevod, pomocni put oko pisti). Kao peloton, samo treniraju, bez kola i distrakcija, fenomenalno!
IMG-20220522-125918.jpg

Takodje, vecina pesackih staza je ujedno dozvoljena i za bicikliste uz odgovarajuce ograicenje brzine u zavisnosti od sirine itd. Cak i tamo gde pise da samo sme da se gura, ljudi voze pazljivo i polako i niko ne smara, niti pesaci niti policajci (prolazio par puta pored istih, od toga jedan bas na bajsu, pesackom zonom i nece da smaraju ako ides polako).

Jedina negativna stvar mi je bila sam bajs koji sam rentirao, al dobro, za brzinsku rentu nisam uspeo bolje da se organizujem. Za ono sto jeste, je ok, samo sam trebao traziti neki manje mlekarski :D
  • 5

#1348 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1473 posts
  • LocationBeograd

Posted 25 May 2022 - 05:39 AM

Ja sam ovih dana ponovo vozio po Barsi... Nije to samo druga dimenzija za bicikliste pa imaju 'autoputeve' za bajseve, 'tramvajske baštice' za bajseve, semafore za bajseve i javni bike sharing, nego je ceo grad projektovan tako što su razmišljali sto godina unapred. Nije fer porediti sa razmišljanjem unazad 'kako je sve bilo bolje nekad...'
  • 2
The sea, the sea

#1349 mel

mel
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 374 posts

Posted 25 May 2022 - 08:03 AM

sirotinja u berlinu, nema za gorivo od 2+ €


  • 0

#1350 mhetlerovic

mhetlerovic
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 521 posts

Posted 25 May 2022 - 08:04 AM

Ja sam bio u Barsi par dana ali nažalost nisam imao priliku da vozim. I jeste fenomenalno projektovano sve za bicikle/trotinete i baš htedoh da napišem kako sam fasciniran koliko Španci voze bicikle, na stranu Holanđani, Danci, Nemci koji su kao poslovično efikasni. S tim da se ne bih složio da je grad projektovan 100 godina unapred, mislim on jeste dobro projektovan, ali ne bih rekao da je projektovan sa idejom bicikala u vidu. Oni su prosto zaključili da daju prvenstvo tom vidu prevoza u odnosu na automobilski saobraćaj. I to je potpuno suprotna logika u odnosu na Beograd - kod nas se biciklističke staze rade na uštrb pešačkih, a kod  njih se rade na uštrb kolovoza, destimulišeš ljude da dolaze kolima u grad, već treba da koriste javni prevoz ili (javne) bicikle, trotinete i sl. 

 

Video sam prezentaciju za javne bicikle u Beogradu, sa sve 150 stanica do kraja godine i sve to na papiru deluje lepo. Problem je samo kuda će da se voze ti bicikli po centru grada i kako ćeš to koristiti za prevoz? Kod nas je najveći deo biciklističkih staza urađen sa idejom rekreacije, ne transporta. 


  • 0

#1351 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1473 posts
  • LocationBeograd

Posted 25 May 2022 - 08:14 AM

S tim da se ne bih složio da je grad projektovan 100 godina unapred, mislim on jeste dobro projektovan, ali ne bih rekao da je projektovan sa idejom bicikala u vidu.


U tome i jeste stvar, kada projektuješ sa dugoročnim planom, ne možeš da predvidiš sve pojedinosti, nego ostaviš prostora za razvoj. Apsolutno se slažem da je bolje praviti bici staze na uštrb kolovoza, a ne trotoara, ali prvo treba da imaš dovoljno kolovoza uopšte. Barsa je dobrim delom ravna, a jedan deo je brdovit, ne toliko različito od Beograda, naš Novi Beograd bi mogao opušteno da se sredi da biciklisti uživaju i da se uopšte ne voze kolima (bar dok vreme dozvoljava), ali preko reke je izgubljen slučaj za sve učesnike saobraćajnog haosa.
  • 1
The sea, the sea

#1352 mhetlerovic

mhetlerovic
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 521 posts

Posted 25 May 2022 - 09:10 AM

Ne bih rekao da je izgubljen slučaj, mnogi evropski gradovi imaju i solidno manja jezgra od Beograda, pa čak i u Barseloni koja je onako pravougaono široko projektovana vidiš da je ogroman broj ulica jednosmeran, kod nas bi bilo tu po tri trake :) Poenta je samo da li mi hoćemo da se odreknemo automobila kao pretežnog načina prevoza po gradu i da se zamene javnim prevozom i alternativama kao što su bicikli. Ja bih rekao da trenutno to nije ni na kraju pameti donosiocima odluka. Kad pogledaš slike Amsterdama iz 70ih ti vidiš gomilu saobraćajne gužve, ali su ljudi shvatili da im to ne odgovara i preorijentisali se, to ne može da se desi za godinu-dve.

 

Ali to mora da ide sve zajedno - prvo poboljšanja javnog prevoza, poskupljenje posedovanja automobila i korišćenja istog za put do posla (parking, ulazak u centar grada i slično), zatim menjanje saobraćajnih površina i sve će to dovesti do ogromnog povećanja korišćenja bicikala. Jer onog momenta kad ti kolima bude trebalo sat ipo do posla a prevozom 45 minuta a biciklom 30 to je ozbiljna razlika. Nije da imam nešto protiv kola, ali je to prosto na duži rok neodrživo u gradu kao što je Beograd. 


  • 1

#1353 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1473 posts
  • LocationBeograd

Posted 25 May 2022 - 09:21 AM

Jer onog momenta kad ti kolima bude trebalo sat ipo do posla a prevozom 45 minuta a biciklom 30 to je ozbiljna razlika.


Već sad je tako, pogotovo kad uračunaš traženje parkinga. Da ne idem više u off, slažem se da je svašta izvodljivo, kada donosioci odluka donesu prave odluke.
  • 0
The sea, the sea

#1354 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3469 posts

Posted 28 May 2022 - 10:59 AM

Сремачко-мачванска посла.

BDECE529-7EC9-48F0-81C6-0C5E230A3C4C.jpeg
5EC19D5B-7A00-4525-A01A-74F0FC285EF4.jpeg
AF9551E1-678A-4892-9F79-A970A00FD166.jpeg
5A71ACE8-F626-4B6C-A747-5DCE3F3C4CAA.jpeg
458E3E18-D510-4CFD-87C2-7C9027B7F919.jpeg
14876E2D-5150-4C59-AA7E-B938CD509482.jpeg
BFFCB8CE-C715-4FA0-81B2-6BEA502D5DFB.jpeg
  • 4

#1355 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1473 posts
  • LocationBeograd

Posted 28 May 2022 - 11:32 AM

Ubiše filteri :D
  • 1
The sea, the sea

#1356 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3469 posts

Posted 28 May 2022 - 03:09 PM

Ubiše filteri :D


Мало :)
  • 0

#1357 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3853 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Posted 28 May 2022 - 05:27 PM

Ja sam ovih dana ponovo vozio po Barsi... Nije to samo druga dimenzija za bicikliste pa imaju 'autoputeve' za bajseve, 'tramvajske baštice' za bajseve, semafore za bajseve i javni bike sharing, nego je ceo grad projektovan tako što su razmišljali sto godina unapred. Nije fer porediti sa razmišljanjem unazad 'kako je sve bilo bolje nekad...'

 

Bice da je nesto vise od 100 godina : ) Nisam stigao da vozim bajs ali videh delove grada sa biciklistickim stazama za pozeleti : )

 

Inace Barselona ima interesantnu pricu vezano za projektovanje jezgra grada koja datira jos iz 1855. godine. Mozda glavni arhitekta nije predvideo zasebne trake za automobile i bicikliste ali je svakako zahtevao da bulevari budu siroki sa blokovima zgrada uredjenim tako da pruzaju dooljno svetlosi, zelenih povrsina, cistog vazduha.

 

Naravno nije sve ispalo kako je i zamisljeno, ali jednim delom i jeste.

 

Koga detaljnije interesuje: link


  • 1

#1358 Voyager

Voyager
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 247 posts
  • LocationTemišvar

Posted 31 May 2022 - 04:20 PM

Dobar članak, hvala Ciklo.
Nije daleko od onoga što sam ja čuo od vodiča u Barseloni, a to je da su te odsečene ivice zgrada na raskrsnicama ostavljene i da bi se kočije i zaprege mogle zaustaviti i parkirati, a da ne ometaju saobraćaj ulicom.
  • 0

#1359 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1864 posts

Posted 03 June 2022 - 04:59 PM

Lep krug, ali neću ga ponavljati. :D
Teško satiranje između 140. i 180. km, po najvećoj vrućini, oko podneva. Polovina elevacije bila je u tih 40 km.

IMG-20220603-194838-988.jpg

IMG-20220603-101416.jpg

IMG-20220603-080437.jpg
  • 1

#1360 Nesoni

Nesoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1024 posts

Posted 04 June 2022 - 07:44 PM

Ova godina definitivno nije godina bajsa za mene. Ko majmun rintao ceo dan da bih popodne mogao da stučem prvu ozbiljniju kilometražu ove godine i potvrdim da je diskus hernija konačno prošlost. Na 8 km od kuće (tramvajski most), ode guma. Most je inače prepun srče od početka do kraja, ne znam o čemu se radi ali ga zaobilazite. Sišao u ladovinicu ispod mosta da nabrzaka zamenim gumu, u brzini previše odvio šraf na osovini, koga je feder na quiq realise-u lansirao u travu (ne menjajte gumu na travi nikada). 20 minuta mi je trebalo da nađem šraf, klečeći sam prepipao pola livade. Posle 40 minuta, sav mokar i prljav hteo da nastavim koliko toliko da spasem vožnju ali primetim krpelja na podlakticu. Okrenem, vratim se kući da me žena "sredi" i to je moja ebena vožnja danas.
Trenutno sedim na terasi, slušam pucnjavu / vatromet sa Ade koja se meša sa neukusnom muzikom, neka krava iz komšiluka već pola sata muče, ovaj smeje se.... Ovaj Bg mi je postao pakao u svakom smislu reči, čak mi i sitna zadovoljstva postaju problematična i nedostupna4bfe7c265d441b19931d92665fc31a43.jpg

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  • 4




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users