Ne bih se ja javljao da nisi postavio "5" razlicitih polozaja...
Sa danasnje voznje :- (((
#1282
Postavljeno 05 February 2022 - 07:58 PM
Ne bih se ja javljao da nisi postavio "5" razlicitih polozaja...
Naravno, neistina ti smeta. Ti sigurno bolje znaš od mene i glupo je da uvažavaš moje mišljenje o mom biciklu, a takođe i moje argumente zašto JA ne želim aerobarove.
#1283
Postavljeno 05 February 2022 - 08:21 PM
Ma nije stvar u tome, nemam ja problem kada mi ljudi kazu tako hocu, tako volim, tako sam navikao... Ako pocnu brojevima da mi objasnjavaju onda mi nesto ne da mira. Rekao sam ti kad si kupovao taj bicikl da nije pametno da uzimas lulu spojenu sa volanom, jer ces biti ogranicen samo na taj polozaj, ti si mi odgovorio ja cu da budzim na taj volan...
#1284
Postavljeno 06 February 2022 - 04:33 PM
Jedva 35.000 km sa tim biciklom i tim volanom (u stvari fali malo, nema ni toliko) je ništa naspram tvoje procene fotografija.
Ja sam ili živeo u iluziji da imam različite pozicije za šake ili sam lažov, pa sam sve izmislio.
U svakom slučaju, raskrinkao si me i svaka ti čast na tome.
#1285
Postavljeno 06 February 2022 - 04:56 PM
Ma ne lazes, ima tu i vise od 5 polozaja za ruke samo po toj logici i ja na obicnom ravnom volanu vozim 3 polozaja, skroz na kraju kada idem uzbrdo, na sredini rucica kada kocim i spustam se i na pocetku rucica kod kocnica kada zelim malo da odmorim sake, otprilike kao da imam thumb grips ali mi ne trebaju jer stavim sake preko cilindra kocnice... Realno na sva tri polozaja su razliciti polozaji sake i drugaciji pritisci na dlan ali u stvarnom svetu to se racuna kao jedan polozaj.
#1286
Postavljeno 06 February 2022 - 05:58 PM
I dodatak: 8 položaja za šake! (bolje se vidi bez rukavica)
1) Kad treba čvršće da držim upravljač i povremeno ili stalno kočim. Recimo na nekom opasnom spustu sa krivinama. Palac je ispod, da mi ne bi slučajno skliznula ruka prema napred.
2) Kad koristim položaj 3, ali hoću da budem u pripravnosti sa kočenjem, recimo u gradskoj vožnji, malo pomerim dlan ulevo (važi za levu ruku). Srednji i domali prst su na ručici za kočenje, za svaki slučaj spremni. Ovaj položaj je zapravo međupoložaj, između 1. i 3.
3) Položaj koji ubedljivo najviše koristim.
4) i 5) Povremeno ih koristim, više 4. nego 5.
6) Položaj za bržu vožnju, najaerodinamičniji.
7] & 8] Dve aerodinamične podvarijante položaja 6. Prva (7.) interesantna jer mi delovi ruku oko pulsa nalegnu na rogove.
*******************************
Dušane,ovo ↑ sam samo za tebe slikao danas.
*
Ali, ako ćemo da budemo strogi, ako se sa ravnim volanom računa samo 1 položaj, onda ja opet imam, sa duplim rogovima (oni istureni su nedavno potkresani), barem 3.
(ajde da sad ne zahtevam 4 zato što su rogovi dugački i zakrivljeni).
Znači položaji 1, 3 i 6 su svakako između sebe vrlo različiti... (6 podseća na onaj kod drumaša)
Ako bih izbacio svoje zlatne rogove i ubacio aerobarove, imao bih samo 2 položaja, a među njima i jedan koji imam i sada (1) i nerado ga koristim.
*
Da se ne prepucavamo više, ali veruj mi da mi je volan strašno udoban za ruke. I zbog tih svih položaja i međupoložaja, ali i zbog (možda i pre svega) sunđera. I nisam se ja jednog dana probudio, pa kao... ajde da ubacim rogove. I stavio ih ovako kako su sada. Sve je to išlo mic po mic, nekoliko godina. Imao sam i kraće rogove, imao sam i neke kineske aerobarove koje sam sekao, budžio, ovo-ono...
Za jednodnevne vožnje (200-300 km) nije bitno, tad je bilo šta ok. Ali za ono što ja vozim i ono što tek planiram da vozim, veruj mi da su i ti međupoložaji velika pomoć. Nekad i pomeranje dlanova za centimetar levo ili desno, gore ili dole, znači itekako. Ali treba da se ima gde da se pomere...
#1287
Postavljeno 06 February 2022 - 06:39 PM
Sve moze. Devedesetih kad su se pojavili MTB bicikli bez amortizera uzeo ja jedan, malo manji ram ali moze da se vozi nije bilo bas da se bira. Tada su se pojavili i takvi rogovi, hit svetski doduse stajali sa na krajevima volana. Vozio ja tako neko vreme ali posto mi bio manji ram gledao kako da ga produzim ali je lula bila na klin. I nekako mi se javi da stavim rogove unutra kao i ti, samo sto nisu bili spojeni na vrhovima jer nisam imao potrebe za svetlima. I kao i ti drzao sam ruke na volanu u "cetiri" polozaja. Ali jedino se nisam setio da ta dva polozaja jedan na volanu i jedan na rogovima u tri varijante nazovem "cetiri". Ne ide u matematici 2=4. Nemam ja problem sa time sta ti volis i sta ti odgovara ali sam ti napisao, kad pocne da mi se objasnjava brojevima da je dva jednako cetiri ja onda pitam kako?
#1288
Postavljeno 06 February 2022 - 07:20 PM
1. ako su rogovi dugački i zakrivljeni, oni sigurno ne obezbeđuju samo 1 poziciju, već malo više;
2. ja imam još jedne rogove, nataknute na ove prve (nedavno potkresani), oni takođe otvaraju neke opcije, poziciju 6, recimo.
#1289
Postavljeno 06 February 2022 - 07:39 PM
A gde je tu pozicija 69?Evo kako:
1. ako su rogovi dugački i zakrivljeni, oni sigurno ne obezbeđuju samo 1 poziciju, već malo više;
2. ja imam još jedne rogove, nataknute na ove prve (nedavno potkresani), oni takođe otvaraju neke opcije, poziciju 6, recimo.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#1291
Postavljeno 06 February 2022 - 08:11 PM
#1296
Postavljeno 16 February 2022 - 11:10 PM
*
A vozio sam samo severnom Evijom, na 1000 km brevetima '18 i '19. I nije da sam baš uživao: prvi put bez navigacije i nakon neprospavane noći, drugi put opet bez navigacije (ali već sam znao put), ali bilo 40°. (i polovina od 18 učesnika odustala od nastavka breveta nakon epopeje po Eviji, tek na ¼ puta)
#1297
Postavljeno 23 February 2022 - 09:41 PM
#1298
Postavljeno 02 March 2022 - 07:48 PM
#1300
Postavljeno 21 March 2022 - 05:24 PM
Juče me je vetar izmrcvario kao nikad do sad u životu. Hteo sam da napravim 300 km (kad sam slobodan ceo dan, što da ne vozim ceo dan, je l' te ), krenuo sam u 10 sati ujutro, borio se hrabro protiv severoistočnog vetra i za 6 i po sati motanja (a ukupno 7) prešao jedva 100 km. Znači prosečna brzina oko 15 km/h.
I pošto je već bilo kasno, a vetar mi već stvarno bio dosadio, okrenuo sam nazad, šta ću jadan... (naravno, uveče vetar oslabio, klasika...)
Alexandrupoli - Didimoticho i nazad, okruglo 200 km. Elevacija oko 1200 m.
*
Foto ↓↓↓: sa druge strane reke Marice je Turska.
4 članova čita ovu temu
0 članova, 4 gosta, 0 anonimnih korisnika