Jump to content


Fotografije

KTM Strada CL

Restauracija Vintage Flat bar KTM Strada

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
28 odgovora na ovu temu

#21 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Postavljeno 21 March 2017 - 02:24 PM

Допуна прогреса...
Рам сам на крају ипак заварио, лемљење је упитно а и кад бих нашао, морао бих пола рама раставити да се уради.

Ово је било брзо и бесплатно, пошто ми је у комшилуку. Естетски ми не значи пуно, још ћу мало сравнати и то је то.

Што се фарбања тиче, лакирницама се не исплати, добио сам само климање главом, а овај човјек се понудио да повезе рам и виљушку на пластификацију заједно са његовим оградама, тако да сам на крају опет дошао до пластификације.

Остаје ми комплет шмирглање рама а можда и ручица кочница, размишљао сам да би било фора да буде у истој боји.

Што се боје тиче, немам пуно избора, од вриштеће зелене нема ништа, остао ми избор на RAL 5005, 5010 и 5013 плаве.

Надам се да ће бити ова 5005, пошто ми дјелује баш фина.

БрмБрм се одјављује. n2:compy


  • 0

#22 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Postavljeno 03 April 2017 - 08:43 PM

Да мало освјежим тему након неког времена...
Рам сам напокон очистио у кућној радиности и да се не лажемо, требало је доста времена и труда да се заврши.

Његова оригинална темељна боја је била невјероватно јака и поприлично ме намучило на неприступачним мјестима и на спојевима али сам завршио.

Данас сам га предао на пластификацију заједно са виљушком и дијелом ручица кочница.

Боја би требала бити RAL 5015 ( небо плава, свијетло плава...), а коштаће оквирно 10ак евра.

Надам се да ће пластификација проћи добро, рекао сам да обрате пажњу на навоје, а чим заврше, довозим кући на склапање, што ћу опет поставити овдје како би се све сумирало.

Attached Thumbnails

  • 20170324_144854.jpg
  • 20170324_144901.jpg
  • 20170403_123211.jpg
  • 20170403_123223.jpg
  • 20170403_123238.jpg

  • 0

#23 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Postavljeno 05 April 2017 - 11:53 AM

Ево да завршим са овом темом..

Јуче су завршили рам на моје пријатно изненађење те сам одмах отишао по њега.

Урадили су то одлично и цијена је била тек 10€, што је за ово ситница.

На фоткама можете видјети изглед бицикла прије и након сређивања, од самог рама па до полирања погона и завршних радова на њему. Нисам хтио постављати фотке за сваки урађени посао на њему, углавном, све је подмазано, исполирано што је требало да има очекивани сјај, а уз браћу Кинезе и ebay, доста тога је замијењено за мањи износ.

Нисам хтио чекати неке сунчане дане, нема потребе за неким посебним кадровима, мислим да се одлично види и овако, јер сам хтио да што прије објавим напредак.

То је то ваљда...

Ако неко жели нешто да дода..нека каже сада или нека заувијек ћути. n:bicycle2

Attached Thumbnails

  • Prije_1.jpg
  • Prije_2.jpg
  • Prije_3.jpg
  • Prije_4.jpg
  • Prije_5.jpg
  • Dan_dostave.jpg
  • Poliranje_1.jpg
  • Poliranje_2.jpg
  • Poliranje_3.jpg
  • Ram_1.jpg
  • Ram_2.jpg
  • Točkovi.jpg
  • Finish_1.jpg
  • Finish_2.jpg
  • Finish_3.jpg
  • Finish_4.jpg

  • 2

#24 milentze

milentze
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 192 posts

Postavljeno 05 April 2017 - 12:54 PM

Lepo lepo. Svaka cast. Da se kotrljate dugo dugo.  n2:thumbsup 
Imam primedbu na boju i plastificiranje viljuske ali to vec subjektivna stvar.
Kako koci? 


  • 0

#25 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 05 April 2017 - 02:06 PM

Ima neki razlog što su ručice zatvarača točkova postavljene da udaraju u vilu i napred i pozadi? Deluje mi da tako možda ne mogu da se zatvore do kraja.


  • 0

#26 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Postavljeno 05 April 2017 - 02:18 PM

Хвала пуно. n2:drinks

Што се боје тиче, првобитно сам хтио неку дречаву/флоресцентну зелену, мало би одударало а и уочљиво је у саобраћају, нарочито у сумрак када се дречаве боје истичу. Виљушку можда и не бих фарбао да је било могуће исполирати како треба, међутим, имала је пуно неких тачкица по себи и нисам хтио да покушавам, тако да је сад тако.

Кочење је добро, наравно не као на претходном брдском бициклу са V-Brake кочницама, али сам све добро дотегао и центрирао.

Наравно, требаће ми навикавање, немам више ону смјелост за нагињањем и сличним стварима али сам добио на лакоћи окретања и брзини.

Окрећем се ка асфалтним површинама..

Затвараче сам чисто ради естетике притегао тако да иду у смјеру кракова, што се притегнутости тиче, да цитирам Дневњак: "Неће она ниђе!" n2:crazy

Прије фарбања сам вагао рам и осталу опрему, кухињска вага ми је била од помоћи, само да нагласим да може постојати одступање од 40 g.

Тако је навео произвођач ваге..
Огољени рам - 2520 g

Предњу точак - 1640 g

Задњи точак са касетом - 2240 g

Виљушка - 840 g

Погон - 760 g

Штицна, лула, сједиште, корман, свјетла (предње, задње, бочна са батеријама), грипови, ручице кочница, брзиномјер, ногар - око 1800 g

 

Ситниш осталих компоненти нисам вагао, али сам данас користио ову дигиталну и у више мјерења је показала 11,5 kg. (одступање је 100g)

Ако треба и појединачно компоненте да напишем, произвођач и модел, није фрка. n2:compy


  • 0

#27 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 05 April 2017 - 03:52 PM

Zatvarači se obično prave tako da je sila zatezanja najjača malo pre nego što se maksimalno zatvore. To znači da tenzija u igli zatvarača efektivno drži polugu zatvorenom. Ako poluga nije pritisnuta do kraja, onda samo trenje drži polugu nasuprot tenziji u igli. Naravno, kada se sve jako zategne ta sila trenja je obično sasvim dovoljna, ali ja lično volim da zatvarače postavim za maksimalnu sigurnost onako kako su dizajnirani.


  • 0

#28 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Postavljeno 05 April 2017 - 09:00 PM

E pa lepo, da si ga zavrsio po svom ukusu :)

A sad moji utisci:

- 11.5 kg je dosta, ja bih ocekivao da ima recimo 10.5-10.8kg

- rucke kocnica, prekratke su mozda, za Exage potkovice, koje bi inace trebale da koce sasvim solidno, mala ti je poluga.

- viljusku si mogao verovatno lako da sredis sa zicom za sudje.

 

Prekontrolisi liniju lanca, ko zna kako se sad to gadje, obzirom da si menjao zadnji tocak.


  • 0

#29 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Postavljeno 05 April 2017 - 10:00 PM

Па набацао сам ових додатака, тако да се та тежина повећала, виљушку сам покушао средити челичном четком и шмирглом, није нешто ишло, али сад није ни важно, ланац мотрим и размишљам да га у догледно вријеме замијеним, а пошто је задњи мјењач намијењен за највише 7 брзина, SIS начин пребацивања на 9-фазној касети не иде баш најбоље, срећа па постоји фрикција која ми више одговара, мало осјећаја и слуха и то је то.

 

Oд опреме овако напамет

Ручице кочница: Dia-Compe Power Control 7

Кочнице, мјењачи, ручице мјењача и погон: Shimano 105

Лула: Cinelli 1e 100

Штицна: Нисам нашао ништа више осим Gipiemme наљепнице на врху

Сједиште: San Marco Arami (мада планирао сам замијенити, Selle Royal Alpine или Selle Italia X1 KTM)

Корман је Borla (модел не знам док не погледам)..више мање то је то.

Точкове сам већ спомињао, а овај ситниш као нпр. грипови, свјетла и брзиномјер сам узео преко ebay-a, брзиномјер ми се нарочито свиђа а узео сам га мало мање од 6€ што је врх цијена кад видим колико коштају код нас, бочна свјетла би некоме дјеловала дјетињасто али волим да сам уочљив због своје сигурности, такође предње и задње свјетло су веома јаки, задње можда и превише али све у корист безбједности.

.

Елем, да све не може бити како треба, изгубио сам ону Biopace наљепницу са погона а оставио је по страни да очистим и поново залијепим, надам се да ћу пронаћи.. n2:doh

 

Иако је цијели дан вријеме било погрешно како то Бајага каже, било је кратког сунчаног периода, па сам искористио да направим још коју фотографију и поставим у бољем квалитету нека се нађе, па изволите.. n2:Cm-smiley

https://goo.gl/photo...BsRXShbJQAQ7mK8


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: Restauracija, Vintage, Flat bar, KTM, Strada

2 članova čita ovu temu

0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika