Jump to content


Photo

KTM Strada CL

Restauracija Vintage Flat bar KTM Strada

  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Posted 10 March 2017 - 08:00 PM

Прије свега, поздрав свима.

Новајлија сам на форуму, рекреативац и заљубљеник у бициклизам, ништа озбиљно. :rolleyes:

Хтио сам преставити планове за бицикл, купљен зимус у стању као на фотци.

(Тренутно у дијеловима, чекам поштара да донесе кључ за скидање касете и 36-цу за скидање навоја погона...)

Елем, имао сам планове за тотално скидање фарбе и фарбање спрејем у кућној радиности, значи рестаурација од нуле.

Оно што бих хтио између осталог хтио питати, пошто сам планирао узети KryptonX фелге, да ли би могле стати гуме димензија 32x622, конкретно Rubena Flash 700x32 и да ли могу веће унутарње или боље мање, пошто нисам у прилици узети одговарајуће димензије унутарњих.

Нажалост тренутно и није нешто али сви оригинални дијелови су углавном ту.

 

Attached Thumbnails

  • KTM Strada CL.jpg
  • Original KTM Strada CL.jpg

  • 0

#2 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Posted 13 March 2017 - 05:41 PM

Nemoj sa sprejom nista da radis, to je potpuno nepostojano, guli se sa noktima.

Ja buh ovaj ram lepo matirao nekom vodenom smirglom tipa 1000, pa 1500, pa 2000, pa onda polir pasta.

Ostecene delove sredi lakom za nokte.

 

Ovo je bicikl za gume 700x23, mozda za broj vece ili broj manje, nemoj da pravis krsinu od njega sa debelim gumama, usporices trkacki bicikl.

 

To su naravno moje sugestije ti odluci.

 

U svakom slucaju lak iy konyerve nikako, probao sam viyuelno je cak ispalo i dobro, ali postojanost je NULA.

Uradi peskiranje i plastifikacuju, kod nekoga ko to radi za 25 evra, ako te bas nervira ram, ali narusices mu autenticnost.

 

Moguce je 10 puta gori ram srediti uz malo laka za nokte :)

 

Takodje ti Kripton tockovi su treca liga, spram nekadasnjih jacih drumskih tockova, ako su u dobrom stanju stari....


  • 0

#3 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Posted 13 March 2017 - 09:54 PM

Што се фелги тиче, предња је Rigida Ultimate Power 13x622c a задња Schürmann 622x19, обије са Shimano главама, с тим што на предњој постоји напуклина од ударца, а на задњој десни и лијеви зид кочења се разликују. на једном постоји средња бразда.

Не би ми представљало проблем да користим KryptonX фелге, прије свега због цијене, а и добро су ме служиле годинама на Capriolo Monitor-u и поред некад грубље вожње. А шире гуме бих свакако ставио због удобније вожње и мало веће стабилности а наравно, некад би ишао и по лошијем путу (читај макадам), само што сам размишљао да ли би стало у кочиони простор.

 

Што се фарбања тиче, радо бих га оставио у оригиналном стању, само постоји пуно ситних огреботина и испараних дијелова, линије су изблиједиле, а лак за нокте ми се не чини увјерљивим.

Пластификација не би била лоша, пјескарење могу да уштедим, ту је Скид, шпатла, челична четка, брусни папир и удри.

 

И оно што не знам о KryptonX фелгама је њихова димензија тачније ширина, да знам које гуме би могле да се поставе на њих.


  • 0

#4 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 14 March 2017 - 05:22 AM

Sviđa mi se bicikl. Biću slobodan da dam par sugestija:

Gume - Kenda, ili CST za budžet. Rubenu bih izbegavao. Kenda Kwest nisu loše na primer. Malo tvrđe, ali odlično prijanjaju i traju dugo.

Proveriti koliko mesta ima za šire gume - možda guma od 32 mm neće moći da stane, pa ostaje 28 mm. Usko grlo je razmak od gume do sredine čeljusti kočnica, kao i do vertikalne šipke u kojoj stoji sedlo.

Glave ako su ispravne (dobre šolje i konusi), vredi servisirati pa preplesti felne na njih. Ako se uzimaju gotovi točkovi, na žalost, takvi kakvi su, i ja mislim da je Krypton najbolji odnos plaćeno-dobijeno. Ako se uzimaju samo felne i prepliće, gledao bih neke za nijansu bolje, da imaju barem čelične nitne na mestima gde se niple fiksiraju na felnu.

Farbanje: isto mislim da je peskiranje i farbanje kod profesionalca najbolje rešenje. S tim što bih ipak išao na farbu, ne na plastificiranje. Zašto? Plastificiranje se teško posle skida i ne može se samo zafarbati/popraviti ako se ipak izgrebe (iako je otpornije od farbe). Isto tako, nanosi gotovo mm dodatnog sloja na ram. Ako se radi, računati s tim da se navoji pročiste ureznicama i ošmirglaju delovi gde idu šolje, nosači menjača i sl.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#5 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Posted 14 March 2017 - 11:21 AM

Оставио бих фелге, али због те пукотине на предњој не бих да ризикујем. Питање је, колико би зид издржао притисак унутарње. Надам се да се виде мјере на цртежу који сам поставио, то су размаци по којима ми дјелује као да би могла стати и 32mm, нисам у могућности да нађем само фелге а и мајстора да их исплете, ја лично немам то искуство. KryptonX би ми биле таман, е сад оно што бих од вас хтио чути је колико би вриједили ови точкови да их продајем, јер било би штета да онако стоје.

 

Attached Thumbnails

  • 11.jpg
  • 12.jpg
  • 13.jpg
  • 14.jpg
  • 15.jpg
  • 16.jpg
  • Razmaci.jpg

  • 0

#6 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Posted 14 March 2017 - 12:17 PM

Tockovi ti vrede po 10ak evra, okvirno. Sto se tice Crypton tickova, mogu da izmerim kad dodjem kuci sirinu felne

Nemas ti mesta do seat tube za tolike gume, nije ti bicikl za to....

Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
  • 0

#7 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Posted 14 March 2017 - 01:51 PM

А добро, неће бити пропаст свијета ни на 28mm, боље ишта него ништа, битно да вожња буде мало мекша и стабилнија.

За Bax-a: Ако си у могућности да видиш шта тачно пише на фелгама, које су димензије.

Уколико су 19mm, онда свеједно није пожељно ужу гуму од 28mm.

Хвала вам пуно на досадашњим одговорима, већ сам се забринуо да ћу остати без саговорника. n2:1014[1]

Attached Thumbnails

  • Capture.JPG

  • 0

#8 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Posted 14 March 2017 - 02:01 PM

28 bih vec mogao da svarim, zapamti, udobnost dosta zavisi i od same gume, Continental ultra Race je preporod posle neke Rubene u istoj dimenziji od 7 evra.

Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
  • 0

#9 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Posted 14 March 2017 - 04:26 PM

51bc7b4588f64acc37da7d8d339eef5c.jpg

Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
  • 0

#10 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Posted 14 March 2017 - 05:24 PM

Хвала ти пуно на фотци, сад дефинитивно знам на чему сам.

Још само да ми стигне преостали алат и пакне које сам наручио и комплетирао сам опрему и алат за бицикл. Да ли касни што је поштар љут на мене због неких честих наруџби или шта али ваљда ће ускоро, јер без тога не могу даље. Једна од мана наручивања из Кине. Али јављам чим стигне.

А што се финалног резултата тиче, биће престављен, вјероватно у овој теми, само што ће до тога још проћи.


  • 0

#11 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5517 posts

Posted 14 March 2017 - 05:36 PM

...предња је Rigida Ultimate Power 13x622c a задња Schürmann 622x19...

 

Хвала ти пуно на фотци, сад дефинитивно знам на чему сам.

izvinjavam se sto upadam

sam sam hteo da skrenem paznju

da su sve ove mere

unutrasnja sirina obruca


  • 0

#12 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Posted 14 March 2017 - 05:49 PM

То ми је било јасно од почетка, а и наведено је у табели из 7. пост-а.

Задња фелга ми је 19mm, док је димензија са вањске стране поклапа са гумом 23mm, између пакни имам простора 30mm што свакако значи да има довољно простора.

Али опет хвала скретању пажње, да се неко кроз тему не би збунио. n2:thumbsup


  • 0

#13 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Posted 14 March 2017 - 06:39 PM

22 spolja

19 untra

 

tako mi rekao prodavac.


  • 0

#14 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Posted 18 March 2017 - 04:55 PM

Да додам један мањи апдејт и питање..
Прије свега, ишао сам на low budget опцију за фелге и гуме, па сам узео Krypton у комбинацији са Rubena Flash 28mm, што би за моје потребе било сасвим довољно.

Јуче и данас сам се бавио скидањем фарбе, и први слој није проблем, али темељна је невјероватна, успио сам потпуно скинути само на неким дијеловима, тако да ћу још само све добро ишмирглати да се изједначи и изравна и онда носим у лакирницу.

Е сад, у току скидања фарбе сам на лијевом краку при саставу са погоном уочио ову пукотину (надам се да се добро види на фотографији).

Па бих волио ако неко може да просуди да ли би то временом могло угрозити рам и његову употребљивост, или је та пукотина тек естетски и занемарљива.

Унапријед хвала на одговору.

Свако мишљење ми значи. n2:compy

20170318_142057.jpg 20170318_142119.jpg 20170318_142133.jpg


  • 0

#15 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14989 posts

Posted 18 March 2017 - 06:46 PM

Dve mogucnosti nastanka pukotine.
 
1. Zadnja viljuska je prosirivana da bi mogla da se ubaci sira nabla (glava tocka). Ram je bio predvidjen za 130mm a ubacena je 135mm.
2. Ram je bio pod "naponom" dok je vrseno spajanje lemljenjem ili je zagrevanje bilo prebrzo pa se tokom vremena pojavila pukotina.
 
Ako te ne mrzi posalji e-mail sa pitanjem da li je bicikl bezbedan za voznju i slikama gospodinu Dave Moulton-u koji se bavio pravljenjem ramova lemljenjem (link)

  • 0

#16 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Posted 18 March 2017 - 07:15 PM

Контактираћу га обавезно.

Мада има ми логике прва могућност с обзиром да је бицикл првобитно био седмофаз, а сада је на њему касета са 9 брзина.

А и при скидању/постављању точка, морам мало "раширити" задњу виљушку како би налегло.

Знам да та серија 105 мјењача није била намијењена за више од 7 брзина, али бицикл сам добио са овом касетом и нерадо бих је мијењао.

Опет се надам да ми ово не би требало правити проблем, ако ништа, однијети на варење и ћао. n:bicycle


  • 0

#17 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Posted 18 March 2017 - 10:59 PM

Ovo je problem, otislo ti je brejzovanje, ne verujem da je od sirenja. Pre je od zamora materijala, a i prilikom voznje to najvise strada. Zgazi malo na kurblu, nagnjeci ram, ako krcka, otisao je. Ja bih pre uzeo drugi ram za 30 evra nego obaj vario, ako varis to je budzevina, jedino da ga neko brejzuje....

Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
  • 0

#18 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Posted 19 March 2017 - 12:12 PM

Па добро, тренутно не могу тестирати таквим притискањем, али кад стиснем вилу не чује се никакво крцкање..

Потражићу некога да то среди, надам се да није проблем наћи, а сигурно није ни скупо, заврши се за час посла.

Док то све не видим, фарбање ће да паузира..


  • 0

#19 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Posted 19 March 2017 - 12:24 PM

Pa ne bih rekao, nekad je radjeno to brejzovanje jer nisu hteli da greju celik, koji gubi svoje karakteristike posle grejanja, i obicno imas slabe tacke pored novog vara.

Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
  • 0

#20 BrmBrm

BrmBrm
  • Members
  • Pip
  • 15 posts

Posted 19 March 2017 - 02:42 PM

Хвала још једном на одговору, ево да додам и мишљење Dave Moulton-a  о стању на фотографијама:
"The frame needs to be re-brazed before you spend money on a repaint, it will fail completely in a short time, It looks like the brass never really penatraited the lug, it was just run around the top edge,

Dave"
Значи, 2 корака ме дијеле од склапања бицикла, брејзовање и фарбање...добро могло би се и сервисирање лежајева и осовине погона рачунати као један, али то ће мало сачекати. 36 mm-ски кључ још увијек није стигао, да ли је до поште или не, али је просвирао рок за пристизање. Срећа па овај продавац са ebay-a нуди поврат новца. Ако ништа, аутомеханичар ће посудити.
Толико за сада. n2:read

  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: Restauracija, Vintage, Flat bar, KTM, Strada

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users