Jump to content


Fotografije

Wheeler Ecorider Premium - touring

wheeler wolf premium ecorider deore

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
17 odgovora na ovu temu

#1 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 26 February 2017 - 08:02 AM

Pozdrav svima!

Predstavljam novi bicikl, kupljen kao rabljeni ali u stanju kao nov. Gotovo nekorišten, prešao možda 5-6km. 

Model je Wheeler Ecorider Premium, veličina rame 56cm.

 

Bicikl je pravi touring, prednje LED svjetlo Supernova E3 je perfektno (osim jedne "mane" - uvijek svijetli jer nema on/off).

Imao sam svjetlo B&M Cyo Premium koje je vrhunsko svjetlo...ali ovo je bolje i manje umara oči.

Deore kompletna oprema radi odlično, hidraulične kočnice M447 su još moćnije od Magure HS33.

Detaljan popis dijelova:
Rama: Wheeler, classic performanse, comfort geometry alloy 6061 D.B. (T4/T6), 56cm
Model: Ecorider Premium
Kotači: Alexrims TD24, ETRTO 622x17, double wall 6061H-T6
Gume: Schwalbe Road Cruiser 700x35c
Naba prednja (glavčina): Shimano DH-3D37 6V 3W (integrirano dinamo)
Naba stražnja (glavčina): Shimano Deore
Kazeta: Shimano Deore 10 brzina (32-11)
Lanac: Shimano Deore HG54 HG-X
Pogon: Shimano Deore (48-36-26)
Osovina pogona: Shimano BB52
Mjenjač prednji: Shimano Deore
Mjenjač stražnji: Shimano Deore
Ručice mjenjača: Shimano Deore 
Kočnice: Shimano M447 - hidraulične disk kočnice 
Sjedalo: Selle Royal
Cijev sjedala: Wheeler sa amortizerom i mogućnošću podešavanja tvrdoće
Blatobrani: SKS
Nosač tereta: Rack Time (nosivost do 25kg)
Prednje svjetlo: SUPERNOVA E3 PURE 3
Stražnje svjetlo: integrirano u nosač tereta
Prednja vilica: SR Suntour NEX 50mm
Bužiri: Jagwire LEX-SL

 

Nakon Hartje Salerno modela sa Alfine 11 vratio sam se na klasični pogon 3x10. 

Sad mogu ponovno usporediti Alfine 11 sa klasičnim prijenosom...i razlika je velika. Već kod kretanja s mjesta je jasno koliko je manji otpor u pedalama u klasičnom prijenosu...negdje sam čitao da je razlika oko 5%, meni se čini kao 20-30%. 

 

Alfine 11 kod kretanja doslovno stvara otpor...osjeti se da treba pritisnuti puno jače pedalu da se krene što znači da snaga ide u nepovrat i gubi se na otpor pogona. Sad na klasičnom prijenosu mi je čudno da samo oslonim nogu na pedalu a bicikl kreće prema naprijed...stvarno nevjerojatna razlika. 

Čini se da tolika hrpa zubčanika u hubu jednostavno treba više snage za pokretanje. Koristio sam propisano ulje za Alfine 11 i nisam kemijao sa običnim uljima. 

 

Prednost Alfine 11 u usporedbi sa klasičnim prijenosom: 

- nema održavanja (osim promjene ulja jednom u sezoni)

- trenutno mijenjanje brzina i mogućnost promjene u stajanju

 

Prednost klasičnog pogona:

- veći raspon brzina

- puno manji otpor u prijenosu

- lakši stražnji kotač

- mogućnost servisiranja kod kuće (nisam imao problem sa Alfine 11, ali da bilo što pukne unutar nabe popravak je skup i upitne budućnosti),

 

Par fotografija trenutnog stanja:

DSC05564 drop.jpg   DSC05566 drop.jpg   DSC05567 drop.jpg   DSC05568 drop.jpg   DSC05571 drop.jpg   DSC05573 drop.jpg   DSC05574 drop.jpg

 

 


  • 2

#2 Vanja_V

Vanja_V
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 313 posts

Postavljeno 27 February 2017 - 03:00 PM

U zdravlju ga vozio:-)

Sent from my K013 using Tapatalk
  • 0

#3 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 28 March 2017 - 08:25 PM

Nakon par vožnji odlučio sam se za par promijena dijelova.
Na prvom mjestu je bilo sjedalo, originalno Selle Royal je bilo bez rupe u sredini, širine 14cm i za moj ukus premekano.
Uzeo sam model Terry Max. Širine 17cm, dosta tvrđe i ima rupu u sredini što mi je do sada odgovaralo kod dužih vožnji.
Za sada odgovara puno bolje od SR.
53d97cdb18060164094e1b390406b235.jpg

Slijedeće je na redu bila zamijena cijevi sjedala. Originalna sa amortizerom u cijevi mi nema puno učinka i općenito ne volim cijevi sa amortizerom jer mi varira visina sjedišta tijekom vožnje...uz to i ima offset od 20mm što mi ne dopušta da si dovoljno približim sjedalo.
Uzeo sam klasično bez offseta.
4be0c23a2377dc1971a66452745b879d.jpg

Na kraju zamijenio gume. Uzeo sam Vittoria Randennour Pro 700x32. Vrhunska guma, lakša od Schwalbe a ide na veći tlak do 5.5 bara.
Volim držati gume na maximalnom tlaku za što manji otpor u vožnji.
12d8281213127c2c73ca45a3964f938b.jpg75f3d163f1a3b5e48967532e67004f6e.jpg

Za kraj uzeo brzinomjer sa kadencom i pulsmetrom. Dosta povoljan, za sada radi bez greške.
b1c89c2630232c37d4ffd77d83d50cc8.jpg

Trenutno stanje.
6d2a421ddc06a9f428d84bdb0c89e809.jpg
  • 0

#4 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 16 April 2017 - 06:24 AM

Nakon početnog oduševljenja ipak sam prodao prednje svjetlo Supernova E3 pure3. Snop je dobar, homogen ali širina snopa je srednje širine (u usporedbi sa B&M Premium modelima). Ima i dobar domet...ali na kraju snopa nema ravnu odrezanu crtu (cutt off) već mekan prijelaz. Jedina zapravo mana mu je vrlo loša vidljivost po danu. Nema ledice za dnevnu vožnju tako da se po danu gotovo i ne vidi za vozila iz suprotnog smijera. Vrijedi dosta kao novo...pa sam odlucio zamijeti za nesto bolje i malo zaraditi.

Volim voziti stalno sa upaljenim svjetlima, na dužim turama i otvorenoj cesti me vozila ipak prije primjete pa ne lete u pretjecanja ususret meni (i time me dovode u opasnost da se moram micati u travu i skretati s ceste jer me "netko nije vidio").

Već sam odlučio uzeti novo B&M Cyo Premium svjetlo koje sam imao na prošlom biciklu...ali onda sam našao malo rabljeno B&M Luxos 70luxa po super niskoj cijeni na ebayu.

Svjetlo je fantastično...i nemam drugo što reći.

Stavio sam i snop kako svijetli B&M Cyo 40luxa (slika skroz desno), inače vrlo dobro svjetlo po dometu i jačini za pravu noćnu vožnju.906480de38daac4a6567eb3f15fe3f06.jpg7d06edc9c7a6a5bed3acb3ada0b29481.jpg6f3c62570ddcd6e20a714a81ca8498d3.jpg

Poslano sa mog LG-H440n koristeći Tapatalk
  • 2

#5 Atomislav

Atomislav
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 546 posts
  • LocationNiš, Palilula

Postavljeno 16 April 2017 - 05:39 PM

Fino izgleda bicikl!

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
  • 0

#6 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 18 April 2017 - 05:32 AM

Nabavio patike SPD Shimano MT23 i pedale Shimano A530.
To je to sto se tice promjena, sada preostaje samo voziti i voziti...59a1319526c7c0cafe5ee34a7358f322.jpgf84debdf077e0d15afbeb97479e4186a.jpg12beb328c9c92c105d32928027e1d82b.jpg

Poslano sa mog LG-H440n koristeći Tapatalk
  • 0

#7 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 06 June 2017 - 09:31 PM

Wheeler prodan...taman sam ga sredio po mjeri. Nažalost nisam ga vozio kako sam planirao (noćne vožnje, nošenje malo više opreme i tereta...) i postao mi je bicikl kod kojeg neću iskoristiti sav potencijal...a težina mi ostaje.

Poželio se opet jurnjave po asfaltu i
vratio sam se opet na cestovni.
Kupljen Felt Z85 iz 2014 sa 105 opremom.ae5155362f77c24593923b99c857d026.jpge6989d8045914ff333c2ab1a8f6d40de.jpgadfca2368081ce20aa394c5dc5e5268b.jpg

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk
  • 2

#8 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4672 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 06 June 2017 - 11:44 PM

pre ili kasnije, covek shvati sta je pravi bicikl...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 1

#9 alx

alx
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 679 posts

Postavljeno 07 June 2017 - 04:25 AM

pre ili kasnije, covek shvati sta je pravi bicikl...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

...i onda ga proda... n2:hahaha


  • 2

when you look into abbyss, the abbyss looks into you        www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe)            www.facebook.com/bikecologic


#10 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 07 June 2017 - 09:07 PM

Išao sam ovim redom...i vratio se na cestovni nakon par godina vožnje gradskih bicikala. 

Old i Bold - Hartje - Willer - Felt.jpg

 

A tko zna...možda opet bude zamjena...ne vežem se niti uz jedan bicikl osobno. Svaki bicikl čuvam i održavam maksimalno, onaj tko kupi siguran je da je dobio provjeren bicikl koji će ga služiti još dugo vremena.


  • 0

#11 alx

alx
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 679 posts

Postavljeno 08 June 2017 - 09:14 AM

Ma naravno Vuče, šalimo se malo...

Svako vozi ono što mu prija...

Ja sam zagriženi "tourer" i u tom smislu najviše mi se dopada ova tvoja 2015-2016 faza ;)


  • 0

when you look into abbyss, the abbyss looks into you        www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe)            www.facebook.com/bikecologic


#12 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 08 June 2017 - 11:23 AM

Iskreno, sada nakon Deore klase na Wheeleru i Shimano 105 cestovne klase na Feltu, ne bi se vraćao na Alfine 11. 

Alfine 11 lijepo izgleda na papiru...ali u praksi je to jedana skupa klasa Shimana koja donosi puno prednosti, malo nedostataka...ali ti nedostaci su kod mene razlog za više NE nego DA.


  • 0

#13 alx

alx
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 679 posts

Postavljeno 08 June 2017 - 11:26 PM

Uh, ne, ne, nisam mislio na Alfine, tek sad to vidim... nisam ni ja za to (možda bi Rollhoff bio ok na tu temu),

više sam mislio na opšti utisak o bajsu na prvi pogled - CroMo ram, kruta vila... Ovaj Wheeler sa Alu ramom i amortom mi je malo više treking varijanta, i, iskreno, ne mogu da ukapiram gepek na njemu (?) uopšte nema vezu sa "seat stay" (gornji deo zadnje vile - tamo gde se obično šrafi korpa u ram, kao na ovom crnom bajsu) deluje kao da je fiksiran samo za osovinu točka dole, a to ne može da ponese, pa... skoro ništa :) U čemu je fora?


  • 0

when you look into abbyss, the abbyss looks into you        www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe)            www.facebook.com/bikecologic


#14 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 09 June 2017 - 10:37 AM

Da , slažem se.

Kod Wheelera je mana taj amortizer, on je bio najlošiji dio bicikla. Držao sam ga više zaključanog nego otključanog, a težinu mi je uvijek dodavao.

Kruta vila je puno bolja stvar...mislim da se više nikada neću vratiti na amortizer (MTB vjerojatno neću kupovati u slijedećih 20g, barem dok me uhvati kriza srednjih godina).

Većina tih gradskih/hibrid bicikala ima jako lošu vilicu/amortizer. 

 

Onaj Hartje sa Alfine 11 je imao krutu vilicu, ali ukupna težina bicikla je bila oko 21kg što je previše. Osjeti se ta masa kod svakog kretanja s mjesta, pogotovo na usponima.

Wheeler je sa amorezerom bio oko 18kg.

 

Što se tiče gepeka na Wheeleru, meni je isto bilo malo čudno što nije postojao na stražnjoj vilici rame, ali gepek je bio označen na max 25kg (što je normalna nosivost za gepek), nije čak ni rupe gdje bi se dodatni nosači eventualno mogli ušarafiti.


  • 0

#15 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 24 March 2018 - 01:29 PM

Nakon odvežene sozone 2017, na red su došle izmjene potrošenih dijelova.
Za početak odrađen temeljiti servis podmazivanja svih dijelova, zamjena svih sajli i bužira, trake volana (kada sam već sve skidao, zamijenio sam način vođenja bužira oko volana tako da mi oba bužira idu ispred volana) i guma. 
Zadržao sam se na 25mm širini, uzeo sam Continental Ultrasport II.
IMG_20170917_124936.jpg
IMG_20170917_130004.jpg
IMG_20170917_150654.jpg
IMG_20170923_143820.jpg
 
Gume su baš za ništa...teške, trome...ma razočarao se totalno.
Originalne Felt gume 25mm su bile puno bolje i lakše su se rolale...mogao sam tako nešto i očekivati od jeftinih guma Continental. 
Trake sam do sada uvijek uzimao jeftine po 30-40kn i bile su ok...ovu sam uzeo FSA da si priuštim malo bolju traku...a dobio sam traku koja je sve, samo ne udobna. 
Eto, prva dva update-a su loše počela...
 
Sajle i bužiri su presvučena teflonom, mjenjači sada klize kroz brzine kao kroz maslac.
DSC06184.jpg
DSC06186.jpg
DSC06195.jpg
 
Uzeo sam si trenažer za treninge preko zime. Elite Qubo Digital. 
Za sada prezadovoljan, može se lijepo odraditi trening a nije bučan kao obični magnetni.
IMG_20171230_185743_HDR.jpg

  • 3

#16 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 06 May 2018 - 03:11 PM

Vidim da su se slike obrisale pa uploadam ponovno.

 

IMG_20170917_124556.jpg    IMG_20170917_130004.jpg    IMG_20170917_150654.jpg    IMG_20170917_154107.jpg

DSC06186.jpg    DSC06195.jpg   DSC06184.jpg  

IMG_20171230_185743_HDR.jpg

 


  • 1

#17 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 06 May 2018 - 03:57 PM

Dodane gumene zaštite za ramu, novi gripovi na ručice kočnica i nova traka. Znam da će se na bijeloj sve vidjeti , ali morao sam isprobati kako izgleda. Uvijek mogu vratiti crne jer stari gripovi još nisu bili za baciti. Još mi najbolje izgleda sa crnom trakom volana i sa bijelim gripovima, ali morao sam staviti mekšu traku jer je ova FSA Carbon najtvrđa traka koju sam ikada imao, udobnost je nikakva. Imao sam od ranije jednu bijelu pa sam ju iskoristio za ovu sezonu.

 

IMG_20180205_194547.jpg    IMG_20180205_212819.jpg    IMG_20180211_194919.jpg

 

Nove gume Hutchinson Atom 23mm, nakon 25mm sam se uzeo 23mm pa ću vidjeti da li je osjetna razlika.
Cijev sjedala sam promijenio za cijev bez offseta, nikako nisam mogao sjedalo dovoljno približiti da mi koljeno bude u ispravnom položaju u odnosu na pedalu, uvijek sam bio predaleko...
 
IMG_20180219_201602.jpg    IMG_20180224_104326.jpg

 

Novi kotači, nabavio sam povoljno Shimano RS21 koje ću voziti za cestu, dok Mavic CXP22 ostaju za trenažer.
Nova zadnja kazeta Tiagra 12/28 sa novim lancem KMC X10-73. 
Do sada sam vozio na Tiagri 11/32, iako je 32T lančanik super za teška brda, 11T nisam nikada koristio...pa sam ovom kazetom želio dobiti malo nježnije prijelaze između brzina. Idealno bi bilo za cestu 12/25, ali nisam još kondicijski spreman za 25T kao najlakši lančanik po usponima od preko 10%.
 
IMG_20180219_205429.jpg    IMG_20180308_141332.jpg    IMG_20180308_141401.jpg    IMG_20180311_171301.jpg
 

 

 


  • 3

#18 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3315 posts

Postavljeno 07 July 2019 - 07:39 PM

Posle vise od godinu dana od poslednjeg posta da se nadovezem na temu.

Vidi se da se dosta trudis oko bajsa i posvecujes paznju detaljima sto je za svaki respekt, ali meni licno svaki drumsko bajs koji ima sarene gume i buzire deluje jako neozbiljno, ma kakve da je boje i ma kako da se to uklapa.sa bojama na ramu. Za moj ukus nepotrebno i presaremo, dok je ova bela traka i bele gume na samaraljkama pun pogodak.

I mislim da si buzire ostavio predugacke, nekako previse strce napred....
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford






Also tagged with one or more of these keywords: wheeler, wolf, premium, ecorider, deore

1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika