Pozdrav svima!
Predstavljam novi bicikl, kupljen kao rabljeni ali u stanju kao nov. Gotovo nekorišten, prešao možda 5-6km.
Model je Wheeler Ecorider Premium, veličina rame 56cm.
Bicikl je pravi touring, prednje LED svjetlo Supernova E3 je perfektno (osim jedne "mane" - uvijek svijetli jer nema on/off).
Imao sam svjetlo B&M Cyo Premium koje je vrhunsko svjetlo...ali ovo je bolje i manje umara oči.
Deore kompletna oprema radi odlično, hidraulične kočnice M447 su još moćnije od Magure HS33.
Detaljan popis dijelova:
Rama: Wheeler, classic performanse, comfort geometry alloy 6061 D.B. (T4/T6), 56cm
Model: Ecorider Premium
Kotači: Alexrims TD24, ETRTO 622x17, double wall 6061H-T6
Gume: Schwalbe Road Cruiser 700x35c
Naba prednja (glavčina): Shimano DH-3D37 6V 3W (integrirano dinamo)
Naba stražnja (glavčina): Shimano Deore
Kazeta: Shimano Deore 10 brzina (32-11)
Lanac: Shimano Deore HG54 HG-X
Pogon: Shimano Deore (48-36-26)
Osovina pogona: Shimano BB52
Mjenjač prednji: Shimano Deore
Mjenjač stražnji: Shimano Deore
Ručice mjenjača: Shimano Deore
Kočnice: Shimano M447 - hidraulične disk kočnice
Sjedalo: Selle Royal
Cijev sjedala: Wheeler sa amortizerom i mogućnošću podešavanja tvrdoće
Blatobrani: SKS
Nosač tereta: Rack Time (nosivost do 25kg)
Prednje svjetlo: SUPERNOVA E3 PURE 3
Stražnje svjetlo: integrirano u nosač tereta
Prednja vilica: SR Suntour NEX 50mm
Bužiri: Jagwire LEX-SL
Nakon Hartje Salerno modela sa Alfine 11 vratio sam se na klasični pogon 3x10.
Sad mogu ponovno usporediti Alfine 11 sa klasičnim prijenosom...i razlika je velika. Već kod kretanja s mjesta je jasno koliko je manji otpor u pedalama u klasičnom prijenosu...negdje sam čitao da je razlika oko 5%, meni se čini kao 20-30%.
Alfine 11 kod kretanja doslovno stvara otpor...osjeti se da treba pritisnuti puno jače pedalu da se krene što znači da snaga ide u nepovrat i gubi se na otpor pogona. Sad na klasičnom prijenosu mi je čudno da samo oslonim nogu na pedalu a bicikl kreće prema naprijed...stvarno nevjerojatna razlika.
Čini se da tolika hrpa zubčanika u hubu jednostavno treba više snage za pokretanje. Koristio sam propisano ulje za Alfine 11 i nisam kemijao sa običnim uljima.
Prednost Alfine 11 u usporedbi sa klasičnim prijenosom:
- nema održavanja (osim promjene ulja jednom u sezoni)
- trenutno mijenjanje brzina i mogućnost promjene u stajanju
Prednost klasičnog pogona:
- veći raspon brzina
- puno manji otpor u prijenosu
- lakši stražnji kotač
- mogućnost servisiranja kod kuće (nisam imao problem sa Alfine 11, ali da bilo što pukne unutar nabe popravak je skup i upitne budućnosti),
Par fotografija trenutnog stanja: