Кањон реке Ђетиње
#1
Postavljeno 25 February 2017 - 09:44 AM
#4
Postavljeno 25 February 2017 - 11:05 AM
Koliko je dugacka ova staza? Mislim konkretno i ovaj utabani tucanik koliko se proteze kilometara?Прва зелена стаза у Србији, за бициклисте, налази се на релацији Ужице – Врутци, промовисана је првог дана октобра на Бике фесту у Ужицу. Град Ужице је од 2015-2016 године обновио првих пет километара трасе напуштене “ћирине пруге” у кањону реке Ђетиње и претворио је у зелену пешачку и бициклистичку стазу, с намером да уређење стазе продужи до села Врутци и истоименог језера.
Вожња дуж првих пет километара уређене трасе је веома удобна, траса је асфалтирана, обезбеђена, тунели осветљени, мостови сигурни. Наставак трасе ка Врутцима чека обнову, али је вожња утабаним туцаником кроз прелепе природне пределе кањона и даље незабораван доживљај за све шетаче и бициклисте.
Вожња је стартовала испред првог тунела, на Старом железничком мосту, у близини прве хидроцентрале у Европи, која је изграђена пре 116 година по принципима Теслиних полифазних струја, а циљ је био у Стапарској бањи.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#5
Postavljeno 25 February 2017 - 12:00 PM
#6
Postavljeno 25 February 2017 - 12:16 PM
Мени се лично не свиђа што су асфалтирали стазу. Одрастао сам на Ђетињи и чини ми се да је раније било доста боље. Није било гужве, самим тим је било и доста мање смећа... Могли су да ставе забрану за аутомобиле, ако ништа, бар викендом да им пролаз буде забрањен. Често изводим дете на шеталиште, али то изгледа као да га шетам по магистрали...
Чим се мало пролепша, снимићу и други део. Има доста лепих вирова уз стазу, само је вода доста хладна...
#7
Postavljeno 25 February 2017 - 02:42 PM
Hvala!Oko 9 km, posle toga se dolazi na asfalt medjutim nedugo posle pocetka asfalta moze se ponovo preci na makadamske puteve, tako da ima da se vozi bukvalno koliko hoces. Sve su to putevi koji su u relativno dobrom stanju i koji su za gravel dosta dobri.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#8
Postavljeno 25 February 2017 - 05:21 PM
Мени се лично не свиђа што су асфалтирали стазу. Одрастао сам на Ђетињи и чини ми се да је раније било доста боље. Није било гужве, самим тим је било и доста мање смећа... Могли су да ставе забрану за аутомобиле, ако ништа, бар викендом да им пролаз буде забрањен. Често изводим дете на шеталиште, али то изгледа као да га шетам по магистрали...
Чим се мало пролепша, снимићу и други део. Има доста лепих вирова уз стазу, само је вода доста хладна...
Ako se dobro secam u Turici na delu gde se izlazi na stazu je nekad stajao znak za zabranu saobracaja, a na ovom tvom snimku ga nisam primetio. E sad da li je to neko od nadleznih skinuo ili neka budala pitanje je, a mozda sam se i aj prevario da je tu opste ikad bio znak.
Sve u svemu staza je super (tuneli, reka, pruga pogled na okolna brda, brana itd itd) samo smo mi stoka i nista nam ne vredi dati, jer ni o cemu ne umemo da vodimo racuna. Na celoj toj stazi (barem onom sredjenom - asfaltiranom delu) ima dovoljan broj kanti da se smece ne bi moralo razbacivati okolo ali takav smo narod.
Meni licno bi bilo super kada bi asfaltirali skroz do izlaza na branu sigurno bih cesce isao tom stazom (odlican asfaltni krug moze da se napravi), jer hvala bogu kod nas makadama sume i slicnih puteva ima na sve strane.
Kada je MTB u pitanju jedan od boljih delova staze je par obilazaka oko tunela, stvarno je daleko bolje i zanimljivije proci tuga nego kroz neosvetljene tunele pune rupa
#10
Postavljeno 25 February 2017 - 06:02 PM
Ako se dobro secam u Turici na delu gde se izlazi na stazu je nekad stajao znak za zabranu saobracaja, a na ovom tvom snimku ga nisam primetio. E sad da li je to neko od nadleznih skinuo ili neka budala pitanje je, a mozda sam se i aj prevario da je tu opste ikad bio znak.
Знак је стајао само пар дана. Прво га је неко ударио аутом, па су га онда однели. Ту једино може да помогне нека рампа...
#11
Postavljeno 25 February 2017 - 06:31 PM
Ево погледах цео филм и не знам ни сам шта да мислим. Прва помисао ми је била "зашто, зашто, зашто асфалтирање нечег тако фанатастичног", а онда се прво на 6:50, па потом и на 8:50 добија одговор - да стока може да вози кола по стази. Други део је неупоредиво лепши за вожњу, само кад би затрпали рупе. Било би и стопут јефтиније од асфалтирања. Али, нема нама помоћи. Ни рампе не би спречиле стоку да вози и паркира тамо. За то је неопходна уређена држава. У... наредном периоду поставићу снимак вожње по стази од Козине до Трста. Слична прича, али је остављен веома широки офроуд. Истина, пред крај је и тамо асфалтирано и уређено, али то је кад се већ уђе у Трст што је донекле и разумиво. Али поента је те бивше пруге претварати у природне стазе, а не асфалтиране. И Парензана у Истри је тако сређена, мада су тамо претерали са камењем.
Бтв, ђурославе, да ли си онај тунел пред крај заобишао зато што је нероходан или само зато што је уз реку лепше? И постоји ли нека висинска разлика између почетка и краја? Дакле, да ли је свеједно са које стране се полази на вожњу? И онај... чини ми се други мост на почетку, колико је узак? Тешко је рећи са снимка, да ли има места за два бицикла да се мимоиђу? И штета што је звук тако лош, претпостављам да је камера у неком херметички затвореном кућишту?
#12
Postavljeno 25 February 2017 - 07:09 PM
Тај тунел је мало дужи, није осветљен и има облик слова S. На његовој средини се буквално ништа не види и не чује. Знам за случај када се човек случајно окренуо у њему и вратио се одакле је кренуо, на почетак тунела . Стаза којом се обилази тунел је прелепа, па сам зато и отишао около.
Успон је мали, једва приметан ако крећеш од Ужица ка Врутцима. Успон тек почиње испод саме бране језера Врутци, али није дуг. При повратку, по макадаму, мораш понегде мало да моташ, док по асфалту иде само
Мост јесте узак, не могу се два бицикла мимоићи. Раније није било ни оне ограде, тако да је и овакав одличан.
Ово ми је први снимак који сам направио. Није било потребе за водоотпорним кућиштем, нисам знао да ће звук бити тако лош са њим. Као што се види, нисам ни умео лепо да причврстим камеру за кацигу, па има доста труцкања.
#14
Postavljeno 25 February 2017 - 10:02 PM
Не секирај се због камере. Ја сам направио исту ствар на почетку. "Што је сигурно, сигурно је", па у водоотпорно кућиште, а тек после схватио колико је лошији звук. Сад увек понесем поклопац без отвора, ако ми падне на памет да снимам под водом, али иначе користим поклопац са отворима. Видећеш временом шта теби и твојој камери највише одговара. Мени лично на дужим снимцима смета кад камера није фиксирана, јер се много помера сама по себи, али неки баш тако воле. Испробај разне опције и види шта је теби најбоље. Само рачунај на могућност да се брзо навучеш, па ће ти бити потребне додатне батерије и меморијска картица. И пуњач. Гњаважа. Ја сад планирам вожње чак и по позицији сунца, да бих избегао да ми дуго бије директно у камеру (упропасти снимак). А морам да бирам и претежно сунчано време, јер лоше снима кад је облачно. Дакле, чувај се да не постанеш фанатик, јер планирање онда траје (много) дуже од саме вожње.
#16
Postavljeno 28 February 2017 - 11:32 PM
Kaži mi molim te, u kom programu si dodavao one opise na video?
#17
Postavljeno 01 March 2017 - 07:07 AM
Програм се зове "Wondershare Filmora". Није бесплатан, али уз врло мало труда можеш наћи и регистровану верзију . Није компликован, добар је за неке основне ствари.
3 članova čita ovu temu
0 članova, 3 gosta, 0 anonimnih korisnika