Znas li mozda otprilike kolika je planirana duzina novog asfalta?
i kada ce se moci proci tim novim delom da se to sve i isproba
Postavljeno 25 May 2017 - 10:13 AM
Ako se ne varam, ovo je šarka, jedna od dve otrovnice u našim krajevima i prilično je zahebana ))
when you look into abbyss, the abbyss looks into you www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe) www.facebook.com/bikecologic
Postavljeno 25 May 2017 - 11:38 AM
Ako se ne varam, ovo je šarka, jedna od dve otrovnice u našim krajevima i prilično je zahebana ))
Poskok je u pitanju, ne vidi se lepo na slikama ali na glavi se jasno uocava njihov prepoznatljiv rogic a i u trenutku fotkanja tu su se nalazili i malo strucniji od mene koji su potvrdili da je u pitanju poskok.....
A kad sam vec tu da ubacim i ja jos neku fotku
Postavljeno 25 May 2017 - 12:09 PM
Lepe fotke
Ona dva donja rakursa su posebno zanimljiva
when you look into abbyss, the abbyss looks into you www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe) www.facebook.com/bikecologic
Postavljeno 25 May 2017 - 12:27 PM
Postavljeno 25 May 2017 - 12:37 PM
Po meni je jako ruzno sto su stavili ovu podlogu, bolje da bude makadam.
Posebno je glupo sto su stavili asfalt koji ce se razvlaciti kao zvaka kad upekne, ali sad ga trpaju svuda jer im je lakse nego beton (u mojoj blizini izlise vise stepenica od asfalta...).
Sad kad ljudi saznaju da tu postoji put, pocece automobilima da idu pa za 10-ak godina biciklisti ce tu morati njima da se sklanjaju sa puta.
Daj Boze da nisam u pravu.
Sve ima prednosti i mana....meni licno odgovara asfalt jer vozim drumski bajs a okolina staze je fantasticna (tako da jako cesto, gotovo svaki dan vozim tuda)....majkama sa kolicima, devojkama na rolerima itd takodje odgovara (a ima ih dosta).
S druge strane sad kad je asfalt puno je kretena koji su vec stigli da isaraju razne stene, tunele itd, ima i onih koji idu automobilima i slicnih stvari....
Asfalt kao asfalt je super barem trenutno, videcemo kako ce se ponasati na 35-40 stepeni
Sto se automobila tice u planu je da se asfaltira i naspe tucanika na jednom obilaznom putu kroz selo Stapari, i onda bi staza dobila RAMPU i tako bi trebalo doci do potpune obustave i zabrane saobracaja.
U principu videcemo kako ce i sta ce od svega toga na kraju i biti.... ja bih licno voleo da se asfaltira skroz do brane Vrutci i tako bi JA kao neko sa drumskim biciklom dobio odlicnu kruznu stazu koja bi spojila Kadinjacu, Ponikve i Vrutke....e sad opet verujem da ima i onih (tj znam, sa raznih komentara i sl.) kojima se ovo uopste ne svidja...
Postavljeno 25 May 2017 - 12:47 PM
Postavljeno 25 May 2017 - 12:51 PM
Pa jeste zgodnije za rolere (tj oni ne bi nikako drugacije ni mogli), roditelje sa kolicima, lica u kolicima, itd, ali to po meni nije opravdanje, ako tako krenu onda mogu pod tim opravdanjem i kroz sume da asfaltiraju.
Rampa na zalost nikoga nece zaustaviti, eno stajala je (ili mozda i dalje stoji) na Savskom nasipu pa nista.
Svakako se slazem da nije opravdanje, vec samo nalazim prednosti u tom asfaltiranju
A sto se rampe tice, zivi bili pa videli
Postavljeno 25 May 2017 - 01:13 PM
Postavljeno 27 May 2017 - 08:50 PM
Staviš zid visine 1m, i eventualno otvor za prolaz pešaka, širine 50cm, pa će biciklisti moći preneti bajs preko zida i to je toUmesto rampe treba da se stavi celicni zid koja ima prolaz sirine 1m max, jedino tako nece moci autobimil da prodje, ali onda ce da tutnje motociklisti .
Domisljati su ljudi, snaci ce se .
Postavljeno 27 May 2017 - 09:16 PM
Довољан је (коцкасти) зидић висине 10ак цм на сваких парсто метара који би имао отворе ширине само за бициклистичке гуме (али да не качи роторе). Па да елиминишемо и оне са дечјим колицима (бар на бициклистичким стазама), а и мотоциклистима би брзо досадило да преносе моторе преко. И скутери имају по 100 кила. Још једноставнија опција био би зидић од 30 цм без икаквих отвора, али са по две танке рампе са сваке стране, на које стаје бициклистички точак, па да бициклисти лако пређу (а и пешаци). После пар скршених мотоциклиста остали би брзо одустали. Зидић би у сваком случају морао да буде мало "дубљи", барем пола метра, да не могу тек тако лудаци да га сруше. Уместо зидића могу да се постављају и рупе дубине 20-30 цм и... дужине 30ак цм или колико је већ довољно да упадне стандардни мото точак. Опет уз танке мостиће да може лако да се пређе бициклом, а пешаци би могли да прекораче без бојазни.
Има разних могућности, али би свакако било најбоље имати полицију, а немати корупцију.
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika