Сто посто би био мали. Ја возим Нуроад 56 и на доњој граници ми је, а нижи сам од тебе. Кјуб на многим моделима има ознаке које се разликују од стварних мераJedno pitanje na staru temu. Zašto Cube ima jednu oznaku na ramu (npr. 58cm, a visina rama iznosi 550mm - slika u prilogu). Da li se zbog geometrije vozi kao 58 ili ima neki drugi razlog ovakvih oznaka?
Trecking koji sada vozim ima "pravih" 58 cm (idealno za mojih 188cm) pa se pitam da li bi mi Nuroad sa stvarnih 550mm bio maliScreenshot_20200726_192835.jpg
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Gravel bike
#321
Postavljeno 26 July 2020 - 06:09 PM
#323
Postavljeno 23 August 2020 - 05:07 PM
Izguglaj na netu za dimenziju cube, nasao sam negde bas ovakav podatak kakv sam napisao iznad.
#324
Postavljeno 24 August 2020 - 08:08 PM
#326
Postavljeno 24 August 2020 - 08:56 PM
Има ту полугицу/квачило али га нисам употребљавао, вероватно ни нећу јер углавном по асфалту возим. У ових неколико вожњи ништа што би ми имало засметало нисам приметио. Мени су ББ7 (механичке)нешто најбоље од друмских кочница што сам пробао, а пробао сам ТРП, Хејс, 105... ма више их волим и од хт а ове ГРХ хидрауличне су им близуHvala na deljenju utisaka. Kakav je zadnji menjač, ima li kvačilo i donosi li ono kakvu korist? Meni chainslap kida živce (Sora r3000), iako retko idem van asfalta.
Da li su bb7 (to su mehaničke?) uporedive sa grx hidrauličnim?
#327
Postavljeno 24 August 2020 - 11:22 PM
Моја искуства после неколико вожњи GRX Shimano 2х11: Погон са 46-30 и касетом 11-34 ми је помогао да лакше савладавам узбрдице у подножју Фрушке горе. Зафалило ми је ту и тамо пар зуба на нсјвећој шајбни приликом спуста, али ја ионако нигде не журим. Мењачи раде одлично, можда чак и боље него 105. Шифтери су џомбасти при врху, али се ручице лакше дохвате него ST-RS 505. Џомбе вероватно имају израженију улогу у вожњи по терену. Приликом шалтања све иде глатко, само цакћу. Кочнице су изванредне, дао бих им предност у односу на 105 (505), веома близу мени омиљених механичких Авид ББ7. Напомињем да моја вожња није баш гравел, углавном је по путу и лошем асфалту и да немам амбиције да будем утрениран више него што ми је потребно за рекреацију и да обиђем натенане шта ме занима.
Kad smo vec kod Fruske Gore, gde vozis obicno?
#331
Postavljeno 31 August 2020 - 03:04 PM
#332
Postavljeno 31 August 2020 - 03:21 PM
...Занима ме да ли се мође отсећи овај вишак подизача пошто га има за два спејсера?
msm da nije problem da se odsece, samo proveri da li vijak koji priteze poklopac (i tako podesava zazor) ima dovoljno dug navoj,
jer ces ga *pomeriti* na *dole* tj. zvezda u koju se uvrce ce da bude vise *gore*, bliza poklopcu. Nadam se da dovoljno jasan sta sam *teo da kazem.
OT: nekako mi bode mi oci ovo: отсећи...jel to tako ispravno ili je greska kao u reci ispred: мође?
#334
Postavljeno 31 August 2020 - 03:41 PM
Пало ми је на памет то за навој, могуће је да ћу морати да нађем неки вијак са дужим навојем ако то будем радио.msm da nije problem da se odsece, samo proveri da li vijak koji priteze poklopac (i tako podesava zazor) ima dovoljno dug navoj,
jer ces ga *pomeriti* na *dole* tj. zvezda u koju se uvrce ce da bude vise *gore*, bliza poklopcu. Nadam se da dovoljno jasan sta sam *teo da kazem.
OT: nekako mi bode mi oci ovo: отсећи...jel to tako ispravno ili je greska kao u reci ispred: мође?
Отсећи није исправно, треба одсећи као у одсечно или подсетити. Грешка, дешава се. Мође је последица ситне тастатуре
#336
Postavljeno 04 July 2022 - 08:43 AM
Izvinjavam se što dižem iz temu iz dvogodišnjeg sna, al mi nekako bilo prikladno da ovde pitam pošto se govorilo o menjanju pogona (sub-compact) na drumašu za nešto sa manje zuba.
Situacija je sledeća:
Koji pogon 46/30(ili slično) bi legao umesto sadašnjeg Sora r3000 50/34, pozadi 11-32? Nije bitna težina, al jeste ukupni trošak. Shvatio sam da ne može da se menjaju lančanici za manje, ovde je 4 rupe 110bcd.
Jasno mi je da je Shimano- GRX jedno rešenje, al imam pitanja, da li moše prednji menjač Sora da dohvati veći lančanik? Koliko kapiram GRX je nešto širi od pogona koji imam. Drugo pitanje, da li bi morala da se menja patrona pogona u tom slučaju ili paše na postojeću, nije mi bicikl(Triban RC500) blizu pa ne znam tačnu oznaku?
Našao sam da je Šimano pre par godina pravio dubl pogon Acera M210 sa kombinacijom 46/30, ali sada izgleda da nigde nema u ponudi (nije problem ni iz inostranstva da se dovuče).
Ili da se ne cimam sa ovim i uzmem kasetu sa više zuba 11-36 i MTB zadnji menjač dugogo kaveza (Altus ili Acera)? Koliko sam pročitao sora šamaraljka bi trebalo da radi sa MTB zadnjim menjačem.
Ima li ko neko iskustvo da je probao nešto od ovoga?
Sportski pozdrav
#338
Postavljeno 04 July 2022 - 09:01 AM
https://picasaweb.go...208760685671353
#340
Postavljeno 05 July 2022 - 10:23 AM
Izvinjavam se što dižem iz temu iz dvogodišnjeg sna, al mi nekako bilo prikladno da ovde pitam pošto se govorilo o menjanju pogona (sub-compact) na drumašu za nešto sa manje zuba.
Situacija je sledeća:
Koji pogon 46/30(ili slično) bi legao umesto sadašnjeg Sora r3000 50/34, pozadi 11-32? Nije bitna težina, al jeste ukupni trošak. Shvatio sam da ne može da se menjaju lančanici za manje, ovde je 4 rupe 110bcd.
Jasno mi je da je Shimano- GRX jedno rešenje, al imam pitanja, da li moše prednji menjač Sora da dohvati veći lančanik? Koliko kapiram GRX je nešto širi od pogona koji imam. Drugo pitanje, da li bi morala da se menja patrona pogona u tom slučaju ili paše na postojeću, nije mi bicikl(Triban RC500) blizu pa ne znam tačnu oznaku?
Našao sam da je Šimano pre par godina pravio dubl pogon Acera M210 sa kombinacijom 46/30, ali sada izgleda da nigde nema u ponudi (nije problem ni iz inostranstva da se dovuče).
Ili da se ne cimam sa ovim i uzmem kasetu sa više zuba 11-36 i MTB zadnji menjač dugogo kaveza (Altus ili Acera)? Koliko sam pročitao sora šamaraljka bi trebalo da radi sa MTB zadnjim menjačem.
Ima li ko neko iskustvo da je probao nešto od ovoga?
Sportski pozdrav
Ja bih ti pre predložio da menjaš pogon nego kasetu jer bi zamenom pogona imao manje skokove u promeni brzina sa manjom kasetom u odnosu na veću.
Izbor 46 30 pogona nažalost nije velik. Pored pomenutog Shimana Grx, FSA ima još dva pogona. Jedan je Fsa Tempo koji je predviđen za 9 brzina i patronu pogona na četvrtku (square tappered), a drugi je FSA Omega koji je predviđen za BB30 pressfit patronu pogona i za 10/11 brzina.
Ja sam FSA Tempo upario sa osmofaznom Microshift mehanikom i radi extra. Na drugom bajsu sam imao GRX pogon uparen sa Sram Force menjačima i isto je radilo extra. Za prednji menjač ti nije toliko presudno koliko je velika prednja šajbna, nego kolika je razlika između zuba male i velike šajbne, a pošto je na pogonu 46 30 ista razlika zuba kao na 50 34 radi to bez greške.
Po meni su 46 30 pogoni jako dobra stvar za rekreativne bicikliste jer uz gušću kasetu omogućavaju optimalniju upotrebu brzina na biciklu. Šteta što ih nema više u ponudi ali uveren sam da će biti u budućnosti.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika