Gravel bike
#1
Postavljeno 15 February 2017 - 10:07 AM
Manje-više pomodarstvo je jedna stvar, a upotrebna vrednost sasvim druga, međutim ovaj tip bicikla se meni toliko svideo, da 90% vremena provedenog na biciklu, provedem na Gravelu.
Imam na raspolaganju i klasicnog drumasa i Mtb.
Mtb je nezamenljiv za offroad, ali drumaš je postao vrlo zamenljiva kategorija.
Toliko sam se primio na univerzalnost Gravela, da razmisljam da prodam drumasa i da ostanem samo na dva bicikla- Gravel bike i Mtb.
Jedini mi je problem koji od tri Gravela da ostavim, imam dva Treka Crossrip modeli za 2016 i 2017 i jednu Konu Rove Al...
A sve je počelo od kupovine jednog crnog rama, za koji se ispostavilo da je jako vredan i skup, na koji sam nabacio Claris grupu, drumski volan, treking točkove sa diskovima, debljim gumama i sklopio moj prvi drumaš-Gravel, koji može da se vozi i po makadamu, lošim putevima a bogami i da se natovari bisagama i otisne u višednevne biciklisticke ture.
Taj sam bicikl prodao, kupio Konu Rove Al, a posle još dva Treka Crossripa, prvi za sina, a ovaj drugi zato sto mi se svideo sinovljev, ma uhvatila me manija, opsesivno kompulzivno gomilanje dvotočkaša.
Ceo koncept ovih bajseva je meni jako prijemčiv, nisu šareni kao detlići, ne izgledaju agresivno pa se od vozača ne očekuje da su utegnuti u likru i da nose sprinterice.
Gravel možeš prepodne da peglaš do posla u farmerkama, popodne u kupaćem po adi, sutradan se utegneš u likru i izvrtiš krug sa drumaškom ekipom, pri tome u sva tri slučaja si prikladno obučen, jer bajs prosto ide uz sve prilike, nešto kao crne čarape.
Kad uzjašeš Gravel, nema onih zlih komentara, tipa, vidi onog džibera u farmerkama na drumašu, jer jbg nije klasičan drumaš.
Ili, vidi onog brzog utegnutog u likru na trekeru (jako čest slučaj u poslednje vreme... viđaju se često po gradu, šareni kao detlići u timskim kineskim kompletima, amblemi im se iskrivili preko škembeta, motaju pedale u najtežem prenosu jer su čuli da je to najbolje za kondiciju) jer jbg nije ni treker.
Uglavnom ko god da me sreo na ovom bajsu imao je pozitivan komentar, bilo da je zagriženi drumaš, bilo da je Mtbovac i šta već ne.
Zanimljivo je da baš Mtb-ovci (znači oni surovi tipovi koji preziru drumaše i što su im svi drumaši pederasti) ovakav bajs uzimaju u ozbiljno razmatranje kao opciju za kupovinu, jer ovo je jedini bajs sa drop volanom na koji bi seli, a ne bi se osećali kao devojčice.
Ima li još nekoga da vozi ovako nešto na forumu
Baš me zanima da li sam jedini poludeo za ovim ili nas ima još?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#2
Postavljeno 15 February 2017 - 10:22 AM
Kad budem imao mesta za više od jednog bicikla, sledeći će biti neka drop bar kombinacija za neasfaltirane puteve i staze. Ali pošto dolazim sa strane drumske vožnje, meni je pravi drumski bicikl nezamenjiv, dok je MTB nešto za možda jednog dana. Doduše, ja i drumaša vozim do posla u farmerkama, a i po makadamu i zemljanim stazama
U svakom slučaju, neka gravel/CX verzija mi je na vrhu liste želja, mada u ovom trenutku nije blizu ostvarenja.
#3
Postavljeno 15 February 2017 - 10:40 AM
Nisi jedini kojem se sviđa upotrebljivost gravel bikeova.
Po meni najbolji izbor za jedini bicikl, koji uz dva seta točkova biva devojka za sve. Sa slikovima skoro drumaš (istina nešto teži, ali za rekreativca sasvim dobar drumaš) a sa kramponkama turing, gravel, šta god treba.
#4
Postavljeno 15 February 2017 - 10:43 AM
Za tebe znam šta voliš!!!Nisi jedini kojem se sviđa upotrebljivost gravel bikeova.
Po meni najbolji izbor za jedini bicikl, koji uz dva seta točkova biva devojka za sve. Sa slikovima skoro drumaš (istina nešto teži, ali za rekreativca sasvim dobar drumaš) a sa kramponkama turing, gravel, šta god treba.
Da upravo to, jedan bajs za sve!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#5
Postavljeno 15 February 2017 - 11:59 AM
Previse obracas paznju na misljenje drugih, sta ce ko da kaze i da misli.
Polazim od sebe(uvek).
Da imam mogucnosti(finansije, prostor) sebe ne bih ogranicavao sa jednim biciklom ili kombinacijom mtb i drumas.
Imao bih xxx bicikala, bilo bi tu i lezecih i mtb, sigurno i gravel, ali bi preko 90% cinili drumasi.
Da li mi treba toliko dvotockasa???
Naravno da mi ne treba, kao sto mi ne bi trebalo ni toliko drumasa.
Posto volim i mogu, kacio bih ih na zidove na mesto Tapija i Sumanovica.
Znam decka koji vozi karbonca(xt, fox) sa dva amortizera i tankim gumama, bicikl je uvek cist, nema ni jednu ogrebotinu i vozi se po asfaltu.
Ja taj bicikl nikada ne bih tako koristio.
Da li bi on zbog mog misljenja trebao da menja nacin voznje ili biciklo?
Merak nema cenu, ako to njega cini srecnim i zadovoljnim, onda samo napred.
Zasto ovo pisem...
Krivo bi mi bilo da odustanes od bilo kog bicikla, da bilo ko poput tebe, ko voli i zna odustane.
P.S. A di su fotke bicikala
P.S.2 Nemojte da vam bude glupo da vozite biciklo u papucama...glupo je ne voziti.
Sportski pozdrav.
https://youtube.com/@ionebike
#6
Postavljeno 15 February 2017 - 12:06 PM
Postavio sam fotke u nekim ranijim temama, potrazi teme kona rove al, kunz und kaiser, a trek u temi danas mi je stiglo, okacicu i ovde samo da izbunarim slike.Sve je do percepcije...
Previse obracas paznju na misljenje drugih, sta ce ko da kaze i da misli.
Polazim od sebe(uvek).
Da imam mogucnosti(finansije, prostor) sebe ne bih ogranicavao sa jednim biciklom ili kombinacijom mtb i drumas.
Imao bih xxx bicikala, bilo bi tu i lezecih i mtb, sigurno i gravel, ali bi preko 90% cinili drumasi.
Da li mi treba toliko dvotockasa???
Naravno da mi ne treba, kao sto mi ne bi trebalo ni toliko drumasa.
Posto volim i mogu, kacio bih ih na zidove na mesto Tapija i Sumanovica.
Znam decka koji vozi karbonca(xt, fox) sa dva amortizera i tankim gumama, bicikl je uvek cist, nema ni jednu ogrebotinu i vozi se po asfaltu.
Ja taj bicikl nikada ne bih tako koristio.
Da li bi on zbog mog misljenja trebao da menja nacin voznje ili biciklo?
Merak nema cenu, ako to njega cini srecnim i zadovoljnim, onda samo napred.
Zasto ovo pisem...
Krivo bi mi bilo da odustanes od bilo kog bicikla, da bilo ko poput tebe, ko voli i zna odustane.
P.S. A di su fotke bicikala
P.S.2 Nemojte da vam bude glupo da vozite biciklo u papucama...glupo je ne voziti.
Sportski pozdrav.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#8
Postavljeno 15 February 2017 - 01:40 PM
Kunz i Kona su kao 007, spoj stila, elagancije i brutalnosti.
https://youtube.com/@ionebike
#10
Postavljeno 15 February 2017 - 03:48 PM
Ovo je ono što bi enlezi nazvali "every day commuter". Ništa strano u svetu biciklizma, samo se ne viđa često kod nas. Ali u sutšini, što kolega reče, bicikl za putovanja.
E sad to kome je glupo da ga vide ovakvog ili onakvog u ovoj ili onoj odevnoj kombinaciji na ovakvom ili onakvom biciklu je samo subjektivni osećaj o ostavljanju sopstvenog utiska na druge. Kome se vozi, voziće bicikl, bez obzira što mu drugi kažu da su danas popodne možda najavili kišu, ili da ne treba da vozi bicikl kad je napolju -5.
Generalno, upotrebljivost ovog bicikla je nešto što mu je pre svega prednost, iako i sa tankim gumama neće ipak moći rame uz rame sa drumašima, a i sa kramponkama neće baš moći po nekom surovom terenu da se takmiči sa mtb-ovima. To je samo prelep, praktičan, upotrebljiv biicikl za rekreativnu vožnju, kao prevozno sredstvo, i eventualno neke ture i putovanja, dakle ono što većini ljudi zaista treba.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#11
Postavljeno 15 February 2017 - 05:27 PM
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#15
Postavljeno 15 February 2017 - 09:08 PM
Kad se odlučim biće na oglasima!Ovo je za većinu rekreativaca sjajan izbor. Ima dosta prednosti za sve uslove, i pruža solidne performanse.
Mene zanima koja bi bila xena sivog Treka ako bi prodavao? Ovako nešto tražim već neko vreme.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#18
Postavljeno 16 February 2017 - 12:42 AM
Gravelu
....
Ima li još nekoga da vozi ovako nešto na forumu...
ne mogu da nadjem fotku
GIANToovg MTB Cadex serije
kojeg sam preradio na disk i stavio 700C tockove sa CX 30mm gumama
al zato evo fotke mog traktora iz 2013te...
...msm da je u to vreme tehnicki naziv bio
MONSTER-CROSS
KONA UNIT 29 sa sliding dropout-ima
sa NEXUS IGH 7faznom glavom i trigerom,
BR-R505 disk celjustima (105cs) i starim 105 aero rucicama kocnica
i kramponskama debljine preko 2"
#20
Postavljeno 16 February 2017 - 01:59 AM
Ha, hvala, trudili smo se.Nadam se da ce me shvatiti na pravi nacin(znam da ti hoces), meni je ovo umetnost #art #bikeporn
Kunz i Kona su kao 007, spoj stila, elagancije i brutalnosti.
Kona mi je mnogo lepša naked, bez blatobrana i paktregera, ali to je nezamenljiva oprema za po gradu do Ade itd.
Puno mi znači bisaga po vrucini kad se vozikam od plaze do plaze, pa natovarim peskire, papuce, presvlaku, klopu i ostale sitnice za celu porodicu, ja teglim a klinci i zena se vozikaju okolo (drugačije ne bih mogao da ih nateram da mrdnu, sedeli bi na jednoj plazi celo letovanje. Ovako ja ćutim i teglim, a oni mi čine plezir što se vozikaju samnom i prave drustvo).
Kunz und kaiser je bio klasa za sebe, najlepsi od svih, ali mi je bio prevelik, oduzeo mi je dosta vremena pri sklapanju, sednem i probam ga i nije mi legao.
Mogao sam da ga prilagodim, plicim volanom i kracom lulom, sticnom bez offseta, ali mrzelo me, Kona je vec bila sklopljena, spremna za voznju, legla iz prve, a pojavio se momak sa kojim sam se u tri reci dogovorio za cenu i prodao bajs.
I Trekovi imaju svoje paktregere i blatobrane, ali trenutno nisu namontirani, sasvim je drugi smek kad se nakaci mlekadzijska oprema.
Za sad ih volim gole.
Slika drugog Treka 2016 negde zagubljena, a posto sam ga cepao po zimi i malo offroad, prljav je, pa nije baš za slikanje dok ga ne ulickam.
Sa tanjim 25c gumama ovi bicikli stvarno vrlo malo zaostaju za cistokrvnim drumasima, ali su po udobnosti i univerzalnosti daleko zahvalniji.
Ako bi ih poredio sa automobilima, to bi bila klasa ovih novokomponovanih dzipova.
Niti je dzip, niti je putnicki auto, nije ni sportski kupe, ali ima 250ks, alufelne sa niskoprofilnim gumama i prtljazni prostor karavana.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika