Pomoć pri kupovini cx bicikla
#41
Postavljeno 16 February 2020 - 01:40 PM
#42
Postavljeno 16 February 2020 - 05:40 PM
Sto se tice same upotrebe sajli i kombinacija meh diskova potvrđujem pisanja kolega Vidaka i Fieria. Postoji neki nepisani trend da mnogi cx/adventure/gravel korisnici vole upotrebu istih. Ono sto jes po nekom nepisanom pravilu.. na putu i odsustvu po nekoliko dana u nekakvim nedodjijama uvek je lakse održavati mehaniku. Ili zamislite spust natovareni teretom u dužini od recimo 20-30 km?? Po kišnom vremenu ili sl.. tu vec itekako diskovi dolaze u prednost spram v brejka koji moze da uništi felgu i da sama pukne. No Odosmo ovime mozda i izvan teme. Pozz
#43
Postavljeno 16 February 2020 - 06:30 PM
Imam jedan par TRP Spyre kocnica skinutih sa novog bajsa namenjenih za neki projekat koji se nikada nije ostvario.
Ako budes nameravao da kupuješ TRP Spyre javi se mozda napravimo dogovor oko cene.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#45
Postavljeno 16 February 2020 - 09:03 PM
Pa sad jedni to hvale drugi kude... u blatnjavim uslovima pitanje je da li je to prednost ili mana.... tj jedna mogucnost vise da otkaze ako se napuni blatom bla, bla, bla... u svakom slucaju ok su i jedne i druge, ja ih probao, e sad voleo bih da sam probao TRP sa sinter plocicama onda bi mozda ostavile realniju sliku.Лично мишљење пошто сам монтирао и једне и друге у више наврата ТРП има већу предност због оба радна клипа.
Ni jedne ni druge nisam koristio u CX uslovima već je moje misljenje zasnovano na probi na asfaltu.
Mogu da kazem da su prilicno slicne, opet BB7 su bile malo ostrije ali su sa sinter plocicama a TRP su bile sa organic plocicama i malo slabije
Da rezimiram BB7 su bile ostrije ali nekako nagle, slabija modulacija, stiskas rucicu i nista se ne desava i onda odjednom zakopaju, a TRP pocinju da hvataju ranije ali su blaze pa nekako imaju bolju modulaciju ali i sporiji odziv kada ti treba naglo kocenje.
E sad sa sinter plocicama TRP bi mozda bile bolji izbor ali nisam imao prilku da eksperimentisem.
Sve u svemu odlicno koce i jedne i druge, razlike su minimalne.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#46
Postavljeno 16 February 2020 - 10:03 PM
Iskeno pitam samo vrede li te kocnice u poredjenju sa hidraulikom ili je nebo i zemlja, ne po pitanju lakoce servisiranja, jer i tu ako pukne nesto od servisiranja nema nista, nego cisto dal to moze da me zaustavi, kazem ja i bajs sigurno 130+ kg.
Npr xt hidraulika sa resin plocicama ne moze da me zakuje u mestu ali prilicno brzo zaustavlja, verujem da imam kao neki 70 kg da bi bilo i prebacivanja preko kormana.
#48
Postavljeno 16 February 2020 - 10:29 PM
Mehanicke disk kocnice jesu pouzdane ali koce slabije od hidraulicnih kocnica. Ako ces da kocis cesto nizbrdo sa tezinom 130+kg mozda neces biti preterano zadovoljan mehanickim disk kocnicama. Pretpostavljam da je u pitanju kruta viljuska pa se informisi koja velicina rotora je maksimalna za tu viljusku. Rotori velicine 160mm nisu narocito efikasni sa mehanickim disk kocnicama.
#49
Postavljeno 16 February 2020 - 10:33 PM
Nije mi jasno kakav je to bicikl i kakve su to rucice kocnica sa odvojenim sifterima... ja sam pomislio da se radi o biciklu sa drumskim volanom, osim ako nije neki sa drumskim volanom i barend shifterima...Rucice kocnica ce biti neki tektro model ili ako se bas otvorim za trp rucice, posto siftere imam odvojeno, mislim da je bacanje para juriti neke 105 ili ultegra samo zbog kocnica.
Iskeno pitam samo vrede li te kocnice u poredjenju sa hidraulikom ili je nebo i zemlja, ne po pitanju lakoce servisiranja, jer i tu ako pukne nesto od servisiranja nema nista, nego cisto dal to moze da me zaustavi, kazem ja i bajs sigurno 130+ kg.
Npr xt hidraulika sa resin plocicama ne moze da me zakuje u mestu ali prilicno brzo zaustavlja, verujem da imam kao neki 70 kg da bi bilo i prebacivanja preko kormana.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika