Posted 23 December 2015 - 07:33 AM
To je ono sto pricam, hoce ljudi kad kupuju polovnu robu da dobiju cakum pakum upakovanu i kao novu, jos da ima garanciju bilo bi pozeljno. Nikad se nisam derao na prodavce i moje kupce kada sam nesto trgovao, desavalo se da budem psovan i sve, sacekam lepo da se kupac smiri i ponudim resenje koje njemu odgovara, i posle nekako resimo, bar na moju stetu, ali samo da se resim tog problema. Ovo stvarno vise nema smisla, ljudi se zale na slucajeve gde nisu niti prevareni niti osteceni. Ja sam kupio polovan tocak od jednog clana, spustio mi je cenu. Tocak je imao jedan los konus, kada sam mu saopstio to, pitao je ko je otvarao nablu, da li znam sta znaci ostecen konus, ne moguce da je tako, on radi u najboljim servisima, nije nakupac, svu robu proverava itd. Kada sam mu poslao sliki, odjednom se setio da mu je ostao jedan tocak da zavrsi, izgleda bas moj. Ok nema veze, ponudi se da vidi da li ima konus u radionici pa ce mi javiti. Od tad niti mi odgovara na poruke preko cikloberze, niti na sms. Nisam hteo da se zalim, reko kupicu konus i zamenicu. I sta onda ja da kazem, da se derem na sva zvona kako sam prevaren. Jbg desava se, idemo dalje.