Jump to content


Fotografije

bol u donjem delu ledja i zadnjoj lozi, pomoc...


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
159 odgovora na ovu temu

#41 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14989 posts

Postavljeno 15 June 2016 - 01:04 AM

Znaci da je taj ram mali odnosno kratak za vozaca tvoje visine iako zbog nestandardne duzine sedalne cevi rama onima koji gledaju koliko je visoko sediste podignuto izgleda kao da je sve u redu. Normalne dimenzije Cinelli i Specialized drumskog rama su visina 530~540 a duzina 560 za L velicinu a Nishiki u toj velicini ima dimenzije 560 visina i 560 duzina. Tvoj ram ima visinu ~530 a duzinu 540 pa kad gledaju samo koliko je visoko podignuto sediste misle da ti velicina odgovara jer pretpostavljaju da je ram dimenzija kao ostali normalni drumski bicikli.


  • 1

#42 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3311 posts

Postavljeno 15 June 2016 - 06:57 AM

Probaj takodje da bar 2 puta nedeljno radis po 4,5 serija onih ledjnih kontrakcija sto jacaju donji deo ledja. Povrediti se ne mozes jer radis sa svojom tezinom, a moze mnogo da pomogne....
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#43 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4299 posts

Postavljeno 15 June 2016 - 07:30 AM

 Normalne dimenzije Cinelli i Specialized drumskog rama su visina 530~540 a duzina 560 za L velicinu a Nishiki u toj velicini ima dimenzije 560 visina i 560 duzina. Tvoj ram ima visinu ~530 a duzinu 540 pa kad gledaju samo koliko je visoko podignuto sediste misle da ti velicina odgovara jer pretpostavljaju da je ram dimenzija kao ostali normalni drumski bicikli.

 

Samo si "zaboravio" jednu sitnicu. Mere koje si naveo za Cinelli i Specialized (mozes i za Trek, Scott...) su mere za sloping ram. "SItnica" je da Nishiki nije sloping (ili je vrlo mali sloping) pa mere kako pisu nikako nisu za uporedjivanje. Druga stvar, Nishiki u M velicini nije dugacak 54 kako ti kazes, nego 55 cm sto je prilicna duzina obzirom na visinu. A ako se malo bacis na geometriju (matematicku) jasno je da je duzi ram na manjoj visini prakticno mnogo veci nego sto stvarno pise. 

I nemoj coveku vise da unosis zabunu sa teorijom sa neta, on i onako ima problem koji sigurno nece resiti vecim tj. duzim ramom. 


  • 0
.

#44 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3311 posts

Postavljeno 15 June 2016 - 07:47 AM

Apsolutno se slazem sa Zaretom. Pogledajte samo ovo poslednje podesavanje bajsa koje bi trebalo da mu pomogne. Cim neko pogleda sa strane, odmah bi rekao da to vozi neko kome je taj ram prevelik. Ja bih mozda probao i kracu lulu da stavim, da se covek ne isteze toliko.

Aj da se malo ispravim. Mozda mu ram nije prevelik, ali mu veci milion posto ne treba. A i za sloping ram je zare u pravu. Ja sam visok 184 cm, vozim 54 i skoro mi je na granici da mi bude velik, a 56 sa flat top tube mi odgovara. Ima tu razlike velike.
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#45 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14989 posts

Postavljeno 15 June 2016 - 08:28 AM

Nisam "zaboravio" vec sam napisao dimenzije horizontalne (efektivne) duzine cevi za sva tri modela, na taj nacin uporedjujes ram bez obzira na tip. Takodje sam obratio paznju i na ugao vratne cevi koja je kod Nishikija 72 dok je kod drugih 73,5. Koliko sam ja video Nishiki drumski ramovi 4 modela u M velicini imaju horizontalnu duzinu cevi 540, samo dva rama za kros kantri su duzi za 5 milimetara a to i dalje nije 550 kako ti kazes. Da li ste mozda razmisljali da covek jos ne zna da podesi sediste i polozaj uopste umesto sto ste zakljucili da ako je sediste pomereno skroz napred to mora da je profesionalac namestao i da mu je ram zbog toga kako stoji sediste sigurno velik?


  • 1

#46 pandomir

pandomir
  • Members
  • PipPipPip
  • 126 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 15 June 2016 - 10:27 AM

Probaj takodje da bar 2 puta nedeljno radis po 4,5 serija onih ledjnih kontrakcija sto jacaju donji deo ledja. Povrediti se ne mozes jer radis sa svojom tezinom, a moze mnogo da pomogne....

Povrediti se ne moze, ali pojacati bol moze. Za ledja najbolje da se rade trbusnjaci i eventualno privlak u pretklonu bez opterecenja (sa zamisljenom ili praznom sipkom). 


  • 0

#47 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 15 June 2016 - 12:19 PM

Ja nešto mislim da je davanje ikakvih preporuka na osnovu slike bicikla bez vozača jalov posao. Daj da vidimo kako čovek sedi na biciklu, bez toga ničeg nema. Možda bi sve probleme mogao da reši korekcijom sopstvenog položaja, uz potencijalno promenu sedla (kako reče zare, nekad neodgovarajuće sedlo sprečava da se zauzme optimalan položaj već se celo telo krivi da se smanji neudobnost).

 

Zanimljivost što se tiče diskus hernije i drugih problema s kičmom je što nekad ekstremniji položaj sa dužim dohvatom i nižim volanom može više da prija od uspravnog položaja. Horizontalniji torzo uz adekvatan ugao karlice isteže kičmu i smanjuje opterećenje na donji deo leđa. Ne važi isto za svakog, ali čitao sam iskustva nekoliko ljudi kojima je to pomoglo.


  • 1

#48 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3311 posts

Postavljeno 15 June 2016 - 12:23 PM

Nije istina. Ako zivci u kicmenom stubu nisu ukljesteni a postoji bol nakon odredjene fizicke aktivnosti (umeren), uglavnom je rec o nedovoljno pripremljenim misicima, i lagane vezbe donjeg dela ledja mu sigurno mogu u tome pomoci. Trbusnjake moze da radi, ali SAMO u kombinaciji sa ledjnim kontrakcijama jer samo jacanje trbusnog zida bez ojacanja donjeg dela ledja u vecoj meri moze da dovede do problema sa ledjima. Radio sam svakakve trbusnjake, izmedju ostalog i dragon fly i ovo pisem iz licnog iskustva na vlastitom telu.
  • 1

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#49 pandomir

pandomir
  • Members
  • PipPipPip
  • 126 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 15 June 2016 - 03:19 PM

Ne moze da dovede kad su trbusnjaci medju glavnim misicima kad su u pitanju problemi sa lumbalnim delom. Oni su ti koji drze sve i svasta. Takodje pricam iz licnog iskustva. Ili neko od nas dvojice lupeta ili sve zavisi od osobe do osobe.. Meni je od kontrakcija bilo jos gore, pomazu mi samo trbusnjaci + privlak i fino istezanje na lopti posle svega.


  • 0

#50 ske

ske
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 250 posts

Postavljeno 15 June 2016 - 06:41 PM

au jbt koje su ovo price sad n2:Dizzy ... anatomija, matematika, geometrija, fizika... pa to sad samo jos vise kvari uzitak voznje koju ja smatram samo zabavom i rekreacijom...

mislim, hvala svima sto pokusavate da pomognete, zahvalan sam... ali mislio sam da ce biti jednostavnije :)

sto se tice trbusnjaka, nisam bas u nekoj vrhunskoj formi ali daleko od toga da sam mlohav, mislim da je sa te strane sve sasvim ok


  • 0

#51 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 15 June 2016 - 06:59 PM

Što se vežbi tiče: ravnoteža između mišića s obe strane kičme je važna. Jačanje samo jednih (bilo trbušnih, bilo leđnih) može da dovede do problema.

 

Podjednako je važno i dobro i pravilno istezanje posle treninga. Sve to ako je čovek zdrav i nije došlo do uklještenja živca (na šta sumnjam zbog trnjenja noge). Ako je nešto uklješteno, izmešteno, prvo dobar fizioterapeut (ili dobar "kostolomac"), pa vežbe, oporavak, uz preporuku stručnjaka. I joga. :) Uvek joga.

 

 

Što se rama tiče: veći ram će rezultovati i nešto više postavljenim kormanom (ako se uzme i viljuška s odgovarajućom dužinom vrata), a kraćom lulom i compact kormanom se lako kompenzuje duži top tube.  Opet, dok se ne vidi slika vozača na bajsu, teško je proceniti.

 

Na kraju, što kaže Fiery - nekad i spuštanje kormana može dovesti do udobnijeg položaja, mada sumnjam (barem po slici) da je to ovde slučaj.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#52 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14989 posts

Postavljeno 16 June 2016 - 06:45 PM

Kao sto sam se hvalio ranije imam digitron i jedna od mogucnosti je unos i prikaz slike na displeju, malo sam se cudio cemu to moze da koristi dok nisam video da na taj nacin mere dimezije nekog objekta ili predmeta oznacavajuci neku poznatu dimenziju na slici a zatim menjanjem razmere dobijaju prave dimenzije i ostalih linija. Prvo sam uneo sliku Nishiki road master-a iz 2014, zatim oznacio linije i uglove koje me interesuju i naredio digitronu da mi pokaze dimezije. To je ova prva slika, u desnom gornjem uglu zaokruzeno zelenim krugom je pocetna razmera, digitron uvek pocinje merenje sa razmerom 1cm. Posto sam hteo da budem objektivan za utvrdjivanje pravih dimenzija sam izabrao duzinu chainstay (roze linija na slici) jer sam znao da je u razmeri 1:1 ta duzina 410mm. Menjanjem razmere u gornjem desnom uglu pocinju da se menjaju i sve ostale velicine istovremeno, kod vrednosti razmernika od 5.19 dobio sam duzinu roze linije od 41cm sto sam i hteo. Rezultati ostalih dimenzija koje odgovaraju biciklu prikazane su na drugoj slici. Posto je ovo slika na kompjuteru mogao sam da fotosopujem ali nisam pa ko ne zeli da mi veruje ne mora, uglavnom prezadovoljan sam digitronom, kao sto sam rekao samo kafu sto ne kuva. Iznenadio me ugao vratne cevi, mislio sam da je 72 stepena a ispade da je jos ostriji. Crvena linija duzine 51cm oznacava priblizan polozaj sedista do volana kako je vozac trenutno postavio sto u poredjenju sa plavom linijom 54cm znaci da se sa svojih 180cm visine covek jos vise savio na ionako malom ramu pa ne cudi sto ga bole ledja.

Poslednja slika je Nishiki u L velicini preporucen za vozace izmedju 175~183cm visine, obratite paznju na mesto spajanja horizontalne i kose cevi sa vratnom cevi.

 

NISHIKI ORIGINAL.jpg

 

NISHIKI.jpg

 

NISHIKI L.jpg


  • 2

#53 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2437 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 16 June 2016 - 06:47 PM

Zar ti nije bilo lakse da ti on izmeri dimenzije koje te zanimaju?😉

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
  • 0

#54 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14989 posts

Postavljeno 16 June 2016 - 07:17 PM

0cf_cr.jpg
 


  • 1

#55 ske

ske
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 250 posts

Postavljeno 16 June 2016 - 08:14 PM

Dusan011 koji si ti kralj, brate...

e sad, posto si usao u problematiku sa te matematicko-geometrijske... strane, sta predlazes?

ima li resenja za ovaj moj problem sa polozajem na bajsu, posto ne mogu sad da kupim veci ram...

sta da spustan, dizem, razvlacim, pomeram... ?


  • 0

#56 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14989 posts

Postavljeno 17 June 2016 - 01:06 AM

Седиште подигнеш и помериш мало уназад у "нормалан" положај да раван део шина буде на средини шапе а што се математике тиче требала би ти лула волана дужине 135мм окренута на горе. Али да не би џабе бацао паре можеш за почетак да пробаш са овом од 120мм (линк) исто је окрени на горе. Провери пре куповине луле да ли димензија рупе на њој одговара пречнику цеви волана.


  • 0

#57 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2437 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 17 June 2016 - 07:33 AM

Valjda ske zna da li mu je ram mali ili nije...?

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
  • 0

#58 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 17 June 2016 - 07:54 AM

Valjda ske zna da li mu je ram mali ili nije...?

 

Čovek zna da mu nešto ne odgovara, trpi bolove. 


  • 1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#59 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4299 posts

Postavljeno 17 June 2016 - 01:28 PM

A da bi se izlecio treba mu lula od 135 mm  n2:party-021  n2:party-021 .


  • 0
.

#60 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14989 posts

Postavljeno 17 June 2016 - 01:47 PM

Kad moze Kancelara 140mm moze i on.


  • 0




5 članova čita ovu temu

0 članova, 5 gosta, 0 anonimnih korisnika