Tako da zapravo ne bih uštedeo produžavanjem veka lanca nego izgubio uzalud trošeći vreme. (A vreme je jedina konstanta koja nepovratno nestaje i ne može se vratiti).
Ah, to vreme.. nema tog lanca koji ga može platiti.
Posted 09 April 2021 - 02:40 PM
Tako da zapravo ne bih uštedeo produžavanjem veka lanca nego izgubio uzalud trošeći vreme. (A vreme je jedina konstanta koja nepovratno nestaje i ne može se vratiti).
Posted 31 August 2021 - 11:53 AM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Posted 31 August 2021 - 01:02 PM
And now something completely different
Posted 31 August 2021 - 01:11 PM
Da slažem se, ne briše se višak!Zašto brišeš kada na uputstvu, koje stoji na flašici, piše ne brisati. Kada stavljaš prvi put ide na odmašćen i suv lanac. Onda se stavlja još jednom posle 5 minuta.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Posted 31 August 2021 - 02:11 PM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Posted 31 August 2021 - 03:55 PM
Obavezno i ne briši ništa samo neka se osuši i terajMislio sam tek ono malo sa strane, spoljni deo lanca na koji se nakupi vosak prilikom prelaska lanca sa jednog na drugi zupčanik tokom menjanja brzina.
Ali ako treba još jednom naneti pre prvog korišćenja, nakapaću. Svakako u vožnju idem tek sutra....
Posted 31 August 2021 - 04:22 PM
And now something completely different
Posted 01 September 2021 - 06:51 AM
Neće se ovaj bajs voziti zimi, to jest možda hoće ali nešto baš minimalno. To je bajs za godišnji odmor i pedaliranje po Srbiji kad se uhvati vremena, iako sam ga toliko sredio u detalje i po svom ukusu, da mi je to sada malte ne omiljeni bajk....
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Posted 08 September 2021 - 07:13 AM
Koristim Squirt u poslednjih 300, 400 km. Postupio sam po uputstvu, dakle pre prve upotrebe lanac i pogonski mehanizam sam faktički perfektno očistio, Squirt naneo dva puta i vozio. Posle jedno 250 km sam rešio da očistim i podmažem lanac ponovo. Pri tome sam primetio da lanac nakon 250 km vožnje isključivo po asfatlu nije baš perfektno čist, ali svakako je bio neuporedivo čistiji nego što je to slučaj kada se podmazuje uljem. Na njega su se nakupile neke čestice prašine i prljavštine što je sasvim normalno jer čak i ako je asfalt suv, vetar nosi prašinu sa njiva, polja, itd. Nego iznenadilo me je da je lanac bio poprilično suv. Pokušao sam da samo čistom, suvom krpom uklonim tu prljavštinu pre ponovnog nanošenja Squirta, ali je lanac bio toliko suv da je to bilo skoro nemoguće. Zato sam krpu umočio u vruću vodu pa je tako išlo mnogo bolje. Očistio sam ga i ponovo naneo lubrikant, na svaku kariku lanca po jednu kap i ostavio da se osuši.
POsle toga sam, nekoliko sati od podmazivanja, vozio još stotinak kilometara i nakon toga pređem prstima preko lanca. Primećujem da je lanac dosta suv, odnosno ima tog neko malo voska na prstima, ali svakako je daleko suvlji od onoga što sam očekivao. E sad kontam da je to "suvi" lubrikant ali me interesuje da li je ovo sve normalno prilikom korišćenja Squirta, ili možda treba da ga svaki put posle čišćenja lanca dva puta nanesem da bi lanac bio malo vlažniji?
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Posted 08 September 2021 - 07:24 AM
Ne treba da bude vlažan uopšte, to i jeste fora, zato se i ne lepi prašina. Znači najbolje da ga naneseš i sačekaš da se osuši, onda voziš. Ja praktikujem da posle vožnje nanesen squirt i sutradan vozim, dovoljno vremena da se osuši.Koristim Squirt u poslednjih 300, 400 km. Postupio sam po uputstvu, dakle pre prve upotrebe lanac i pogonski mehanizam sam faktički perfektno očistio, Squirt naneo dva puta i vozio. Posle jedno 250 km sam rešio da očistim i podmažem lanac ponovo. Pri tome sam primetio da lanac nakon 250 km vožnje isključivo po asfatlu nije baš perfektno čist, ali svakako je bio neuporedivo čistiji nego što je to slučaj kada se podmazuje uljem. Na njega su se nakupile neke čestice prašine i prljavštine što je sasvim normalno jer čak i ako je asfalt suv, vetar nosi prašinu sa njiva, polja, itd. Nego iznenadilo me je da je lanac bio poprilično suv. Pokušao sam da samo čistom, suvom krpom uklonim tu prljavštinu pre ponovnog nanošenja Squirta, ali je lanac bio toliko suv da je to bilo skoro nemoguće. Zato sam krpu umočio u vruću vodu pa je tako išlo mnogo bolje. Očistio sam ga i ponovo naneo lubrikant, na svaku kariku lanca po jednu kap i ostavio da se osuši.
POsle toga sam, nekoliko sati od podmazivanja, vozio još stotinak kilometara i nakon toga pređem prstima preko lanca. Primećujem da je lanac dosta suv, odnosno ima tog neko malo voska na prstima, ali svakako je daleko suvlji od onoga što sam očekivao. E sad kontam da je to "suvi" lubrikant ali me interesuje da li je ovo sve normalno prilikom korišćenja Squirta, ili možda treba da ga svaki put posle čišćenja lanca dva puta nanesem da bi lanac bio malo vlažniji?
Posted 08 September 2021 - 07:46 AM
Tako sam nešto i ja kontao, samo mi iskreno malo čudno da je tako suv...
Koliko dugo Vidače koristiš Squirt, i da li si možda primetio razliku u trajanju lanca prilikom upotrebe Squirt-a u poređenju sa klasičnim uljima? Nije da mi je to od presudnog značaja, ali mi logika nešto govori da ako lanac radi tako na suvo, da jednostavno mora kraće trajati....
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Posted 08 September 2021 - 08:22 AM
Generalno mlatite praznu slamu,a ti Vidak bi trebao da znas da se lanci na makinama redje menjaju,izdrzavaju i nekoliko desetina hiljada km. Koriste se sprejevi za lance,jer imaju svojstvo prijanjanja takvo da se mast ne razleti kod velikih centrifugalnih sila,a relativno je mali u odnosu napr. 110-200Ks naspram 100 W.( i sta mislis da klinci koji cepaju na jednom tocku razmisljaju o lancu i prasini?) Meni to govori da se lanci za bicikle prave vrlo loseg kvaliteta da bi industrija zivela. Dok kod motocikala pucanje lanca dovodi do nabijanja kod pogonskog lancanika (ukoliko kod tebe nije kardan) vidim da je to nekakva turisticka makina kao nekada moja jedna makina Honda-Night-Hawk . Znaci trkacke makine imaju lance i ne sale se sa lancima jer pucanje lanca obicno dovodi do razbijanja bloka motora.(U najmanju ruku)i industrija bi imala problema. Dok kod bicikala ,tu je Zoran 031 u pravu,nema bogzna kakvog produzavanja radnog veka lanca pri upornom ciscenju i nema razlike u kvalitetu u odnosu na cenu, ali zato su izmislili kao zlatne lance pa prskane titanijumom,hromirane,samo da se uzmu novci..Na kraju ce zavrsiti i sa 15-16 brzina,i lanci tanki kao cackalice .
Uzmite napr. Shimano lanac HG-53 Spaja se sa pinom na kojem se dodatak slomi kada se spoji lanac,a to nije lanac loseg kvaliteta,znaci napravljen je kada se istrosi da se baci a ne da se posebno kupuju pinovi (iako se moze - 3 pina sa prevozom 1000 din pa ti vidi da li se isplati rasturati svaki put lanac i prati manijakalno)
Posted 08 September 2021 - 10:59 AM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Posted 08 September 2021 - 12:31 PM
Ne traje kraće, to je tečni vosak koji se osuši i onda lanac ima sloj voska koji ga štiti od trenja.Tako sam nešto i ja kontao, samo mi iskreno malo čudno da je tako suv...
Koliko dugo Vidače koristiš Squirt, i da li si možda primetio razliku u trajanju lanca prilikom upotrebe Squirt-a u poređenju sa klasičnim uljima? Nije da mi je to od presudnog značaja, ali mi logika nešto govori da ako lanac radi tako na suvo, da jednostavno mora kraće trajati....
Posted 08 September 2021 - 12:46 PM
Postoje različiti lanci za motocikle, otvoreni (sistem kao na biciklu) i zatvoreni koji imaju gumene zaptivke na krajevima a pinovi su trajno podmazani mašću kojoj gumene zaptivke ne dozvoljavaju da iscuri.Generalno mlatite praznu slamu,a ti Vidak bi trebao da znas da se lanci na makinama redje menjaju,izdrzavaju i nekoliko desetina hiljada km. Koriste se sprejevi za lance,jer imaju svojstvo prijanjanja takvo da se mast ne razleti kod velikih centrifugalnih sila,a relativno je mali u odnosu napr. 110-200Ks naspram 100 W.( i sta mislis da klinci koji cepaju na jednom tocku razmisljaju o lancu i prasini?) Meni to govori da se lanci za bicikle prave vrlo loseg kvaliteta da bi industrija zivela. Dok kod motocikala pucanje lanca dovodi do nabijanja kod pogonskog lancanika (ukoliko kod tebe nije kardan) vidim da je to nekakva turisticka makina kao nekada moja jedna makina Honda-Night-Hawk . Znaci trkacke makine imaju lance i ne sale se sa lancima jer pucanje lanca obicno dovodi do razbijanja bloka motora.(U najmanju ruku)i industrija bi imala problema. Dok kod bicikala ,tu je Zoran 031 u pravu,nema bogzna kakvog produzavanja radnog veka lanca pri upornom ciscenju i nema razlike u kvalitetu u odnosu na cenu, ali zato su izmislili kao zlatne lance pa prskane titanijumom,hromirane,samo da se uzmu novci..Na kraju ce zavrsiti i sa 15-16 brzina,i lanci tanki kao cackalice .
Uzmite napr. Shimano lanac HG-53 Spaja se sa pinom na kojem se dodatak slomi kada se spoji lanac,a to nije lanac loseg kvaliteta,znaci napravljen je kada se istrosi da se baci a ne da se posebno kupuju pinovi (iako se moze - 3 pina sa prevozom 1000 din pa ti vidi da li se isplati rasturati svaki put lanac i prati manijakalno)
Posted 08 September 2021 - 01:09 PM
U navedenim testovima squirt se nije najbolje pokazao, tačnije loše se pokazao.
And now something completely different
Posted 08 September 2021 - 02:04 PM
Evo fotke kako lanac izgleda posle 100 i koji km vožnje od nanošenja Squirta.
Evidentno je da ima štroke na njemu ali opet je kudi kamo čistiji nego kad se podmazuje uljem...
meni ovo deluje prljanje na nivou teflon spreja
I dalje mislim da lancu nije potrebna perfektna cistoca, bitno je samo da je kako - tako podmazan,
0 members, 0 guests, 0 anonymous users