Jedan od razloga zašto nema padobrana u avionima - spram rizika se ne isplati.
Ne, to nije jedan od razloga zbog kojih nema padobrana u avionu.
Iskren da budem, nisam se u zivotu nacitao ovoliko gluposti kao u ovih 5 strana. Da ne bude zabune, imamo ti i ja dosta istih misljenja po pitanju nekih stvari koje su uglavnom izricite i lako dokazive, ali ovo razmisljanje koje ti imas po pitanju kacige je tolika nebuloza, da ja ne mogu da verujem da neko od verovatno 25+ godina ovako nesto moze da pise. Da sad ne nabrajam ovde redom sa cim se sve ne slazem, mislim da si ovde toliko zastranio sa zalaganjem da isteras svoje, da si otisao u neke teme o kojima apsolutno nemas pojma sta pricas.
Nije poenta kacige samo da spasava zivote, kao sto neko napisa ranije "zivot ili smrt", vec da spreci povrede glave koje mogu biti izuzetno opasne. Moj pokojni ujak je stradao na ulici dok je setao i slosilo mu se, pa je u padu udario glavom o asfalt koja ga je kostala zivota. Da je imao tad zastitu, danas bi bio ziv. Naravno, neces kao pesak nositi kacigu, ali ne razumem tvoju pricu da je bajs priblizan pesacenju, i da se vodis nekim statistikama o tome kolike su sanse da padnes i udaris glavom o zemlju. Neka je sansa 1% (a nije, ako imalo ozbiljnije vozis biciklu nebitno da li je suma ili put u pitanju), taj jedan pad koji se desi u 100 voznji te moze kostati zivota, pogotovu sto brzine na bicikli nisu 15 km/h, nego mnogo vece, i tu se ne moze vaditi prosek nego treba gledati gornje vrednosti iz razloga sto su tad i najvece sanse za pad, a gornje vrednosti su velike (40-90 km/h).
Ne znam koja ti je poenta ovakve banalizacije bezbednosti, ali gresis i to zestoko, i trebao bi kao pojedinac da shvatis tezinu takvih tvrdnji i da pojmis da ima ljudi koji ovo citaju i koji mogu sutra izaci da voze bajs sa prihvacenim informacijama sa ovog foruma. Pokazi malo zrelosti, ozbiljnosti i odgovornosti kad vec na ovom forumu vazis za clana koji ima sta pametno da napise.