Jump to content


Fotografije

CANNONDALE TRAIL 7 er29 [MTB]


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
350 odgovora na ovu temu

#161 LordSoru

LordSoru
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 360 posts

Postavljeno 10 December 2015 - 12:12 AM

Akru koristim već par meseci i definitivno je najbolje sredstvo za čišćenje koje sam koristio do sada.

Inače, nisam blidovao, nije bilo potrebe, pažljivo sam isekao creva. Bitno je da ne pritiskaš ručicu i da ti crevo bude u nivou iznad čeljusti. Takođe možeš da izbaciš klipove malo i kad završiš sečenje creva vazduh(ako se pojavio) će prilikom vraćanja klipova izaći iz sistema.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
  • 1

~be here now~


#162 Sharance

Sharance
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 598 posts
  • LocationObrenovac

Postavljeno 10 December 2015 - 07:40 AM

Vazduh nikako ne može da izađe iz zatvorenog sistema bez odzrake. Ni ja nisam primetio pad performansi posle skraćivanja, ali ću ipak odzračiti sistem. Čekam da mi stigne onaj levak što ide na ručice.
  • 0

#163 sajlonac

sajlonac
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 678 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 10 December 2015 - 10:34 AM

Naravno da moze... 

Kao prvo otici ce "na gore" ukoliko ceo sistem postavis u vertikalni polozaj (naravno sem ukoliko se neki mahuric bas ne zaglavi u samim klipovima ili tako nesto, sto kod tebe nije ili ne bi trebalo da bude slucaj) i samim tim ode u rezervoar, gde mu je i mesto i tu ti nece smetati. 

Drugi nacin, koji je tvoj pobratim po bajsu napisao podrazumeva da odvrnes bleeding port na rucici ili jos bolje skines ceo poklopac pa kada vratis malo klipove izadju i ulj i vazduh pa kada zatvoris sistem, vazduh ponovo ostane samo u rezervoaru. 

U svakom slucaju nije zgoreg da se crevo dok je u uspravnom polozaju izlupka celom duzinom, recimo drskom srafcigera, kako bi vazduh lakse otisao na gore.

 

Btw te kocnice mozes da blidujes bez tog levka...


  • 0

#164 niipheus

niipheus
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 900 posts

Postavljeno 10 December 2015 - 10:49 AM

Ako ti ne propada rucica i kocnice dobro koce, nemoj dzabe petljati i izvlaciti vazduh iz sistema kog je ostalo malo u najvisoj tacki sistema, a to je vrh rezervoara. Nema potrebe da to radis, ako si uradio po uputstvu sa snimka. Na isti nacin sam skracivao moje SLX, i nikakav problem.


  • 1

#165 folcika

folcika
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 418 posts

Postavljeno 10 December 2015 - 11:01 AM

Moje iskustvo je to da kada sam stavio nove xt zalio sam se na sve strane kako nikako da pocnu da koce kako treba,i posle jedne dobre voznje(spusta) sve ok,posle bilo kakvog pranja nije bilo potreba za ponovnim spustem,takodje kada sam stavio saint ista prica,jednom sam za malo proleteo raskrsnicu bas zbog toga sto nisu bile lepo spaljene. Opet na brdo,i sada dali je kisa,blato,uvek je isto,bez potrebe za novim paljenjem...

Odusevio bi se kada bi se spustio na neku dobru nizbrdicu,posle nje kako bi kocile,veruj mi ;)


  • 0

#166 niipheus

niipheus
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 900 posts

Postavljeno 10 December 2015 - 11:58 AM

Pravo da ti kazem, na mojim SLX nisam nesto mnogo ni zaletao da bi ih spalio, pocele su dobro da koce posle nekih 10 kocenja. Znam samo da je taj prelaz bio poprilicno vidan, i da je prilikom tog jednog kocenja, sa dobrog, naglo preslo u odlicno i da me je malo zateklo nespremnog. Oprez sa hidraulikom na samom pocetku.


  • 0

#167 folcika

folcika
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 418 posts

Postavljeno 10 December 2015 - 03:53 PM

I ja se nasao u par situacija nespreman,navikao na neku silu ali odjednom kada dodje,nije bas sve jedno...


  • 0

#168 Architect92

Architect92
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 610 posts

Postavljeno 10 December 2015 - 04:03 PM

O ovome sam pričao pre par postova, meni je u sred krivine prednja "zagrizla", pa sam leteo preko kormana... Ovo važi za sve hidraulične i mehaničke disk kočnice, bez obzira na cenu, kvalitet, model... Zato sam onoliko i tupio u prvobitnom postu da posle ne bih gledao fotografije rasparčanih kaciga... 

 

Pogotovo kod te nove serije shimanovih kočnica sa kratkom ručicom, imaju neverovatnu snagu, i čak sa rotorom od 160mm i većom kilažom mogu da vas katapultiraju. Jedan me kolega na vožnji iznendio, kada se ukopao u mestu sa svojim XT, dok sam ja sa mojim Juicy7 skrenuo u panj, pa se kotrljao po šumi...


  • 0

#169 Sharance

Sharance
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 598 posts
  • LocationObrenovac

Postavljeno 20 December 2015 - 07:16 AM

Planiram zamenu guma za sledeću sezonu. Pošto isključivo vozim po suvom vremenu asfalt, nasipi i šumski putevi, za oko mi je zapala ova guma
0044d0878947adbee92b34a691da0dc7.jpg6e000bb444e9e445048efb70ae89ea70.jpg6afcf2dadef7654cdd9e8b902b0ec660.jpg7d6aa6dea1df42cd36d2891a45959181.jpg30603f12c142ea92522982dc97cb566b.jpg
Šta mislite o ovoj varijanti? Ove što imam sada ostavio bi za jesenju vožnju.
Trenutno su mi 2,0 gume ove imaju u ponudi 2,2.
  • 0

#170 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8922 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 December 2015 - 07:44 AM

Ja baš ne volim te gume što imaju krampone sa strane. Ako se vozi po suvom, mislim da bi guma sa "gradskom" šarom bila odlično rešenje. Pogotovo na delu gde je asfalt. Continental Contact II najbolje:

 

conti-contact-2-cut.jpg?w=1200&h=1200&a=

 

Na tvrdoj zemlji će isto biti sasvim OK, jedino na šljunku neće briljirati.

 

Drugi izbor bio bi mi Continetnal Race King - to je ona guma levo na slici koju si postavio. Ona će biti nešto lošija na asfaltu, ali nešto bolja na šljunku.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#171 Sharance

Sharance
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 598 posts
  • LocationObrenovac

Postavljeno 20 December 2015 - 08:15 AM

Gledao sam Race King ali pošto već imam gume sa kramponima zato je ne bih uzimao. Te sa gradskom šarom najšira ima u 42c varijanti , a ja ne bih išao ispod 50c jer sam pre neki dan video jedan mtb er29 sa treking gumom i baš mi vizuelno izgleda ružno, zato sam i video ovo kao jedino rešenje. Inače imam continental country plus 37c ali ih ne bi stavljao upravo iz estetskih razloga.
  • 0

#172 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8922 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 December 2015 - 08:28 AM

Ovako nešto 50-622:

http://www.bike24.co...]=452;orderby=2

 

Ove ima u 47 mm varijanti:

http://www.bike24.co...age=2;orderby=2


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#173 Sharance

Sharance
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 598 posts
  • LocationObrenovac

Postavljeno 20 December 2015 - 08:48 AM

Koje su mane speed kinga sem što se tebi ne sviđaju?
  • 0

#174 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8922 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 December 2015 - 08:59 AM

Generalno, sve te gume sa kramponima sa strane, "kombinovana" šara:

 

Osnovna zamisao je da se kotrljaju brže na asfaltu zbog glatkog dela, a da na mekanoj podlozi kramponi dođu do izražaja. Da li kad guma potone, da li kad se pritisak malo spusti, da li kad bicikl krene da se naginje, pa da onda kramponi zadrže.

 

Šta je tu problem?

Na asfaltu pri naginjanju, kramponi prilično smetaju - puno lošije prijanja guma s kramponima. Takođe, kramponi čine gumu težom, a i stvaraju dodatno otpor vazduha. Opet, kad se siđe s asfalta, ipak su puno klizavije od pravih kramponki. 

 

Za asfalt, a i za suvu utabanu zemlju, "gradska" šara je bolja od te "kombinovane". Za mekšu podlogu (blato, šljunak, pesak), pravi kramponi su puno bolji. Ne samo to - nego je ta kombinovana guma tek za nijansu bolja od "gradske" šare u tim uslovima. 

 

Takvo je bar neko moje iskustvo, ne volim takve gume. Ako baš treba postići neku univerzalnost, pre se odlučim za gradsku šaru pozadi i (male) krampone na prednjoj, samo tad treba biti oprezniji na asfaltu, posebno ako je mokar.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#175 Sharance

Sharance
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 598 posts
  • LocationObrenovac

Postavljeno 20 December 2015 - 09:23 AM

Jedino što me nervira kod kramponki je buka koju prave na asfaltu. Terekinga sa Continental Country Plus gumama sa vozio po istom tetenu kao i ovaj MTB veoma tiha guma.
  • 0

#176 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8922 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 December 2015 - 09:30 AM

Race King ne prave buku po asfaltu i prilično dobro se kotrljaju. Meni je najveća zamerka što su sve kramponke puno klizavije po asfaltu od ćelavih guma i što mi je proklizavanje kramponki na mokrom asfaltu teško za kontrolisanje - dosta su nepredvidivije na asfaltu.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#177 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 20 December 2015 - 11:20 AM

Conti RK koji teram par godina unazad, sto je i moja preporuka za mix terene. Meni se nisu pokazale kao "klizave" osim na travi a vozili smo se po razlicitim terenima. Uz dobar pritisak namenjen podlozi pokazale su se odlicno, Na asfaltu nisu bucne u smislu da se cuje kloparanje krampona, i to je zbog vezanih krampona po gaznoj povrsini. 

Pored njih za asfalt bih pogledao i OVE


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#178 Allex

Allex
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1475 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 December 2015 - 11:58 AM

Najbolje resenje je istaliti se za dva para tockova,na jedne kramponke za off na druge slik sa nekom saricom da ne proklizava na mokrom asfaltu i po potrebi samo menjati,odvrnes leptirice i ubacis sta ti treba tog dana...a ne ovako traziti neke sredine i kompromise koji nece u potpunosti zadovoljiti nijedan od oba kriterijuma..
  • 0

#179 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8922 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 December 2015 - 12:03 PM

Najbolje resenje je istaliti se za dva para tockova,na jedne kramponke za off na druge slik sa nekom saricom da ne proklizava na mokrom asfaltu i po potrebi samo menjati,odvrnes leptirice i ubacis sta ti treba tog dana...a ne ovako traziti neke sredine i kompromise koji nece u potpunosti zadovoljiti nijedan od oba kriterijuma..

 

Dobar predlog. Ili barem za prednju gumu - zadnja je manje kritična. Napred da se menja krampon/ćelava, spram podloge, a pozadi da stoji neka sa "gradskom" šarom, univerzalna. 

 

Race king je osetno klizavija na mokrom asfaltu, u odnosu na neku bez krampona. Nije katastrofalna, ali oseti se da slabije prijanja.

 

Što se samih šara tiče, na asfaltu nemaju apsolutno nikakvu ulogu, samo odmažu - bio suv ili mokar. Ovde sam to objasnio & obrazložio:

 

http://www.bikegreml...16/celave-gume/


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#180 milan86

milan86
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 187 posts

Postavljeno 20 December 2015 - 12:06 PM

Najbolje resenje je istaliti se za dva para tockova,na jedne kramponke za off na druge slik sa nekom saricom da ne proklizava na mokrom asfaltu i po potrebi samo menjati,odvrnes leptirice i ubacis sta ti treba tog dana...a ne ovako traziti neke sredine i kompromise koji nece u potpunosti zadovoljiti nijedan od oba kriterijuma..

 

Imam jednu nedoumicu u vezi toga. Kako menjati tockove tek tako ako mi je kaseta vec navrnuta. To znaci da treba imati i dve kasete? Plus onda verovatno ide i stelovanje menjaca svaki put? I ja sam razmisljao o toj varijanti, al bi me realno mrzelo da radim to svaki put...


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika